fylle........

Heeeej
fyllan e i full gång och känslorna bara sprödar ut. faaaan jag kan inte dricka längre allt som bara finns innombords bara ploppar upp. känna som jag sprängs snart o jag har såå mycket innom mig som bara vill ut, människor som betyder så mycket för mig som jag bara vill förklara hur mycket jag älskar er. hm, ja det stänger jag inom mig,. jag tro jag har blevit en totalt annan person under den tiden jag varit borta, tror också till ett sämre, jag orklar inte mer. orkar inte prata orkar inte förklara orkar inte visa kännslor. har nog blivit hårdere en sten. hårdare en jag någonsinn varit.
jag är en Överlevar. jag klarar det..

bara alla som jag älskar kan fösrtå vad ni betyder för mig.

en viss peson jag saknar så sjukt som jag har fått för mig e arg på mig, jag tror du vet vem du e. du på sån kort tid har berört mitt hjärta något otroligt mycket, jag saknar dig sjukt mycket o jag hoppas att du inners inne vet att du betyder guld för mig,.


ha en bra kväll.

Fia å jag ska ut snart å göra Panama osäker

Hemresa snart.

som sagt saknar mina Älskade vänner, Älskar er

Kommentarer
Postat av: Millan

Saknar dig gumman :)
Hoppas att allt är bra med dig?!

Love Millan

2008-05-16 @ 18:11:56
Postat av: jennifer din bästis

såg du ringt jobba. jag har lådsas sjukdom nu så ring mig nr som helst i morgon. löve

2008-05-29 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0