Vänner <3

Då var det tags för ett nytt inlägg,

Hmm inte så mycket att skriva i dag har inte hönt sp mycket mer,

Måste boka min biljett hem nu snarast, vet bara inte hur faan det ska gå till men men,. Det ordar jag jag får väl betala en sånn här snordyr resa för 4000 eller nått, men men

Thats the life, jag har en orolig kännska över panama, jag är överlycklig att vi ska åka men det det finns en Oro känner jag nu, jag e kass på det här med pengar alltså. Men men jag ska väl  klara detta. I går gick vi till b2 det första vi gjorde efter jobbet, satt oss ocg tog ett gals vineller två blev det allt, jag tog sedan en taxi ner till hamnen för att möta Degen och få min tröja, men icke den hade han inte med sig inte, någon har sagt till han att jag pratar Portugisiska så det enda han tjatade om när vi gick från MC donalds till taxin var att jag skullle prata Portu, så klart han vill ha kan ju inte prata engelska, men nej jag pratade glatt på. På svenska. Ha ha. Men det var enbart bara för att han sa att jag hade blivit lite tjock. Han fråga om jag festat mycket på sista tidem, ha ha. Det slutade med att han försökte att kyssa mig inna jag gick, Men ALDRIG,. Där fick han nobben.

Ja ja, ointresant kanske men jag har tråkigt på jobbet och det har ju inte hänt nå annat, efter detta åka vi hem madde o jag somande så klart i min säng framför tv ocg vaknade pigga o glada i morse och lyssnade på Love is wicked, och ue sai.  Dom låtarna går varma hemma hos oss förstår ni. Speciellt mellan 8 och 9 på morgonen, ha ha,.

Så i dag e det redan Onsdag, skulle faktiskt kunna tänka mig en kväll på copa i dag men jag måste måste måste spara mina pengar,  ja ja vi får väl se vad som händer,


Saknar mina Älsklingar.

   .

image163image165image166

Soorry Beriizz  Hamus och NIna :( hade inga kort på er, men saknar er med så klart.  


Kommentarer
Postat av: ggingerjennifer

miss you babe

2008-03-06 @ 22:01:01
URL: http://www.jgingerjennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0