The Way I are!

ridiculous.....Hur kan man vara så dum, vid det här laget vet jag ju hur jävla jobbigt det är att sitta på jobbet ap trött och bakis,. Eller nja jag e inte bakis men trött som en hmmm jaa. Ska väl inte igetnligen skriva detta men Matilda har sovit 40 min i natt sen upp o jobba jag håller på att dö. Två timmar kvar jag har varit duktig endå. Fy faan jag fattar inte hur jag orkar men det gör jag knappt häller,.

Som sagt så var det maddis Födelsedag i går,. Hade så klart jätte trevligt,. Började med lite musik och vin hemma och balkongen, ( damsuga Myror) FY FAAN!

 I alla fall. Ner på B2 där Niklas och Stefan och Atte och Maria satt med en varsin kaneka i handen. Träffade en trevlig gubbe som hade med sig sin dator som jag o Madde kom över ganska fort J satt på b2 en stund tills madde o jag drig vidare till irlänska. Satt å tjöta lite där med andre och hans heta polare som Maddi hade villda diskutioner med, andre is the guy that works as a bartender in the Iris pub. Han jobbade inte i gårkväll o det var ju faktiskt skräll..  hade mycket Trevligt. Han sa också att vi skulle gifta oss när jag kom tillbaka till Madeira. Alla är intsällda på att jag kommer tillbaka J ha ha.

MEN JAG KAN INTE FÖRSTÅ hur jag ska kunna lämna alla här nu. Faan i går tillock med så gick jag utan för b2. då kom ägaren för space rocket och plockade upp mig i bilen och körde mig dit. Han skulle fixa in mig gratis ocg drinkar gratis + ett bra pris på drinkar till Amrikanarna som var med, ja just det dom träffade jag ju på Irlänska också ja. Madde min älskade vän har varit ute och letat efter mig i natt så jag förstår utbrottet hon fick på mig,. Det samlades portugiser runt oss som sa åt oss att vi inte fick så där. Ha ha. Men tror ni madde o jag lyssnade på det ? NEJ. Jag gick också in på den puben jag var på sj med dom här människorna. ( tänk fööör faaan Matilda ) och ställde mitt glas och sa till alla där inne, It is ok, she not mad. Å så hör man madde skrika utanför. J ha ha ne riktigt så farligt var det inte, men som sagt jag förstår dig, jag skulle ha gjort samma sak om det var du.  Men som sagt så börjar det känns mer och mer som hemma här. Nu kan man lixom gå ut och häls apå folk som man "känner" eller nåt an vet med det är tutar. Eller bara att komma in på ett uteställe och vakterna bartänderna och ägaren lixom kommer fram o hej vad kul att se dig. Bl bl. Oftast så vet alla vad man ska ha att dricka men det hör ju inte hit . ha ha .

Ne det kommer att bli tungt. Nästa helg e faan min sista helg här. Hur sjukt är inte det. hur ska madeiras gator pubbar diskotek klara sig utan mig. Hur Hur ?  vi funderar nog på en Ö tur. Skulle vara riktigt Nice, men Maria får Inte köra, denna gång ska hon vara så jävla Full så det liknar inget annat. Eller hm ok salongsberusad....... i kväll ska ju alla till Mini bar. Sugen på att gå dit e jag faktiskt,. Men va faan 40 min sömn av  24 timmar jag kommer dööö...... så jag får nog skippa det hur gärna jag en vill. Ha ha,


Ne men hem på med pyamasen och sedan uder täcket och in i dimman,. Inte den dimman utan sömn dimman. Ha ha.


FY vad det blev mer jobbigt nu, trött och blödig får jag ett skyp av madde. Värdens Sötaste är du. Faan ska jag kunna lämna dig å alla andra Maria för faan, det här går inte. JAG VILL INTE LÄNGRE JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!


                                                 image227


Kommentarer
Postat av: Fia

jag saknar dej baby! ska bli skönt att få träffa dej snart igen! PUSS

2008-03-18 @ 22:22:45
URL: http://fifflan.blogspot.com
Postat av: Kim @ Madeira

Hoppas du har det bra där hemma och ha det super i Panama tjejen. Va rädd om dig :D

Kram

2008-04-01 @ 21:41:52
URL: http://www.madeira-on.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0