Spela efter min regler annars blir jag sur.

Biljetterna är beställda, sverige väntar, trodde aldrig den här tiden skulle komma så här snabbt att biljetterna är bokade och resväskan ska snart packas i hopp för alltid från denna ö. Eller inte för alltid men från den här gången. Madde sa nått i går. - så här ser jag på saken... Åk nu så du kan komma tillbaka någon gång, hmm ja det ska jag göra :P


Helgen ska vi Fira Maddes Födelsedags Feeest, hemma hoss oss. Med Singstar och Presenter, ha ha, Jag döör.  *Presenter* hihihi...


I kväll SKA det bli lungt, så man orkar ligga vid poolen i morgon om det blir fint väder, men det blir det väl aldrig antar jag. Det är ju Lördag och vi jobbar inte, så man får inte hoppas på för mycket, J


I går gick jag och Asse och handlade en födelsedagspresent efter jobbet sen satte vi oss med Maria och "Nya" Mathilda på Teatro och drack en chandy. Sen handlade vi lite och åkte hem, Lagade lite mat och sedan slappae lite vid Tv:n. Sen kom vår kära Vän Atte och spelade TP med oss. Ha ha. Jag var med dom första 5 frågorna sen kröp jag ner i min säng och somnade Gott, J

Så himla skönt med Fredag i dag,  oh en befrielse, =)


Så alla ha en Toppen helg,


Två veckor kvar till hemgång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0