Ny KUnd !!!!

Ennu en dag passerar förbi. Vart tar livet vägen ?

Det säger svich så bara försvinner det till minnen och tankar, vissa saker är bra att dom inte är där för alltid men vissa saker skulle vara skönt om man inte förlorade,

Vissa kännslor,.

Jag e så fruktasvärt rädd att efter det här kanske jag inte ens vill vara med dig, tänk om jag bara nej det funkar inte, allt känns bara så FEL nu. Jag vill inte, inget känns bra, ska jag då ha kastat i väg 7 år av mitt liv, hm jag blir Rädd. Rädd att stöta bort något otroligt bra??! Faan

Phu, Pusta ut ta det som det kommer,


Eh Gårdagen skulle vi till  mini bar och kolla på fotboll nån drink vart det väl men inte för många, åkte hem Utan madde i går, men vaknade i morse med henne Brevit mig,. * SRANGE! *

Fast jag märkte faktiskt när hon kom i natt för att jag tänkte vem faan kommer och lägger sig brevid mig nu, men lika snabbt kom jag på att det kan ju inte vara någon annan en henne, men under några sekunder så var jag skräckslagen. Ha ha . det var en Pina att gå upp till jobbet i morse, det har aldrig varit så jobbigt att gå till jobbet som dom sista dagarna,. Fy faan!  Så i dag ska Madde o jag bara hem ock sova J ha ha slutar nog inte så endå.. eller jag vet vi ska ut o springa.. skit trött hela dagen på jobbet och man tänker typ att hmm i kväll ska jag somna tidigt ska bara hem o vila efter jobbet, men likförbannat står man där när kl slår 5 och är hur pigg som hälst och rastlös. Men jag har en del att fixa och ta i tur med innan jag åker hem så det kanske är dax att börja nu. Det e ju som sagt bara 20 dagar kvar tills jag ska åka hem  WOW! Bara, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0