Mormors Bröd i mitt Hjärta!

Macka frukost, svenska Mat. Faan vad gott det skulle vara, pratade med min älskade mormor I går, hon ska baka bröd åt mif tills jag kommer hem . mums, jag äslkar mormors bröd. Tänk er på morgonen, ost och skinka så kan man värma dom lite så dom smakar typ som nybakat. En stort glas mjölk ska jag dricka ( som jag inte gjort på ca 7 månader) Oboy Å vad gott och  Å jag bara längtar, och jag kan lova att jag ska trycka i mig en kebab tallrik, mmmm. Falukorv och stuvade mackaroner,. Han aldrig varit så sugen på det som jag är nu. Maraboo choklad *digestive* hmm vad ska jag mer äta. Tjöttbullar. Snabbmackaroner, svensk macdonaldas. Och en stor Godis påse från Jam jam, eller karamellkungen, OJ jag kommer bli ennu tjockare en jag redan blivit,.

Såå trött på detta jävla jobb är jag också. Trött överhuvudet taget, vaknade 5 i halv 8 i morse och börjar 8 det e bra, har såå jävla ont i huvudet, har haft det sen i helgen det bara spränger ögonen bara svider pga av det. Klag på mig va,. Ha ha ja dom senaste inläggen har inte varit dom roligaste på värdskartan måste jag påstå. Men det kommer väl svakor där man inte är på topp.

Faan jag e hungrig och jag vill ha frukost NU, men men måste vänta tills någon kommer som jobbar 10 så någon kan springa och köpa en macka till mig. Kl e bara 5 över 9 faan hela dagen kvar o jag mår som ett spränmgt skit hus, :P ha ha ont i halsen också. O jag vill inte bli så sjuk som tessan, halsfluss. Fy gumman jag lider med dig, pratade med henne i telfon i går och hon lät inte kry i sin hals alltså.

Pratade också med min lover girl Millan. Fick mig ett gott skratt när vi kom på att Pappa lurat oss att Bob marley hade barn i hela alfabetat ( alltså att han har så många barn som alfabetet och alla har ett namn på bokstaven.  O det har ju jag och millan trott på ett tag. Ja i alla fall ett halvår minst innan vi fick reda på att det inte var sant, ha ha ha


Snart är kl 10, det tar ett tag att skriva, skriver ju direkt inte när jag sitter i telefon. Men i bland när det är dö tid,. Kan man ju plita ner några rader.

Ha ha nu e kl 11,44 jag säger ju att detta går segt J


Ja ja i alla fall så kom Madde med macka till mig i morse . Muaxx! Du e bäst,


I dag ska jag boka min biljett hem ska bli så sköönt faktiskt, Träffa alla.


Mycket att se fram i mot nu och jag vill att det ska hända nu, jag hatar att vänta, vill att allt hällst ska hända på en o samma gång.  

image223


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis på namnsdagen babe!!! Jag har töntat bort erat nr!!! Har försökt att ringa er på 0406066071 men jag kommer ju inte fram ju :( Saknar dig älsko!

2008-03-14 @ 10:39:48
Postat av: Nina:

O vad Glad jag blir att du skriver.. :)
tack gumman, du är värdsbäst. hoppas du mår bra, snart ska jag få ge dig en bamse kram.. Jag ringer dig.. Pusss Pusss

2008-03-14 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0