Måndag IGEN!

Hej min dagbok,

I dag har jag ÅNGEST över att lämna denna Ö. Nu igen ha ha,

Men va faan ska jag göra det finns inte mycket andra altenativ. Jag kan bara inte fortsätta jobba här, tyvärr. Jag fick ju som sagt ett erbjudande att jobba i jadem domar på ett Hotel, ett surfar hotel, hmm tänk er Grabbarna som kommer dit i sommar, men det jobbiga e att några vänner som känner Ägaren tycket inte att det var någon bra ide. Så jag kanske borde lägga ner den tanken,

Ja ja, jag får ta detta som det kommer, jobbigt när man vill sluta tänka på något ocg det INTE går, men det kommer säkert att bli bra det här. Jag kommer ju få träffa min Mamma.

Sen e ju planerna att jag o Fia drar till Panama, måste bara boka biljetterna så det är spikat J

Men som sagt så ska jag hem o röra runt lite i grytan hemma först, Kga here i come,. But dont worried it is ONLY fore a week..


?-         Faan han har bröst när han sitter ner,. Ha ha det e det bästa jag hört i dag,


Ja ja, helgen blev i alla fall lyckat, biltur, och fest,. O massa mer, kom försent med milen så biluthyraren hade stänkt hade bilen en extra dag och sedan ringde dom - Emma Olsson ?

Öööö wow, Yes its me,. :S

Jag har fortfarande depositionen kvara tt hämta tank om dom jävlarna snor dom, då blir jag suuur. J

 Som sagt mycket pengar givck åt i helgen, men så e det väl när man får lön ocg det är helg,

ne nu slutar jobbetm jag ska handla mat åka hem o städa mitt rum.

ha det Göttans :P

Puss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0