I don´t play your rules, I make my own

Torsdag morgon, fy i dag var det jobbigt att gå upp, men men upp tar man sig alltid. Madde o jag gjorde frukost satt oss på balkongen men solen och tittade ut över havet, då kände jag, Vad faaan har jag gjort,

Mne fa faan, jag ska ju till Panama Matilda, jag ska ju bara vara i gråa karlskoga en vecka så det ska jag väl klara av, igentligen skiter jag i hur grått och trist det är, vill bara hem och träffa alla nu,

I går var Min Kära Fixar Madde och jag och hanlade diet Mat ocg var ute och sprang . faan vi var såå duktiga, + att jag stod och hoppa rakt upp och ner på våran balkong i ca 13 min. Ha ha jag vet,. Var tvungen att få av mig lite energi. ( Tur att inte Ruben var där då hade vi hört komentaren - faan sluta den kan ramla ner ) ha ha..

Sen givk vi hem åt Gooood bantar mat faktisk, vi e SÅ duktiga, *Peppning*  och sen somnade vi som små grisar i min säng.


Hur Gammal vill du vara om 25 år ?

Vad gör du när du är 50 är ? Vart i livet står du ?


Dom här frågorna kom jag och tänka på i morse, hmm 


Gårdagens Komentar - då kommer b2 blåsa bort från fläktandet av mina volanger.



Helgen sa jag i går att det skulle bli otroligt lungn, men jag vart helt plötsligt väldigt sugen på Poncha i Lido på b2 där. Det var ju ett tag sedan och jag måste ju göra alla saker nu inna jag åker,

Så stefan ska jag tvinga med mig, jag skiter i om han ska kolla på Diter. Han kan kolla på mig det är Helt ok. Jag kan sjunga och spela för han. Absolut inga Problem.


Faan jag vill inte lämna alla här, vill inte lämna er  :( men men



Emelie :( Hade inga kort på dig på denna dator, ( dom här kortena togs första helgen jag var här )

vill inte lämna någon här även om jag inte lagt ut er på kort.. ;)

men tyvärr ska jag ocg fia dra till Paradiset..

Du O jag Gumman,
   




Min Nya kära Sambo Madde som har gjort min sista tid här nere, kanon. Måste stiläggas att Jag är Väldigt GLAD över att du är min vän och har blivit min vän. ett STORT kort på dig måste bara läggas in,. 
Värdens sötaste Heeest :P ( Du betyder redan mycket gumman, ) 

image178

image179

Skyll Inte på Hugo, Skäll inte på hugo..  " Love is wicked"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0