Grattis Grisen från hääästen :)

Hej Och Välkommen till Univrsel telecome det var Matilda.

Fy faaan jag e såå trött på dessa Ord! Men det är det snart slut på. Fast jag har börjat få Ångest nu igen att lämna allt. Alla man har lärt känna inte bara på jobbet lixom men alla utanför.

Madde O jag har ju blivit lite som kända nu på denna Ö ha ha ha..  så det är faktiskt tungt,

Helegen har varit Kanon. Firade maddes Födelsedag i Lördags hemma hos oss massa folk kom ioch vi sjöng sing star och härjade runt. Inte konstigt att jag är hes i dag. Lördagen tillbringade jag hela dagen sittandes på B2 skrev ett lite avskedbrev till Ruben på svenska, sa att ingen fick översätta utan han var tvungen att översätta det själv,. Ha ha.

Tror det var kaisas kompisar som var med i lördags också några från Usa, riktigt trevliga så dom skulle jag på wespas med men det slutade med Korvätning för det var såå jävla mycket folk,. Sedan hem o hoppa lite på madde och sedan sov jag som en stock. Madde o jag i går tog på oss kläder och givk ner till Casa Italia och skulle äta Pizza,. Det gjorde vi men efter det kännde vi att vi inte vill gå hem,. Fint väder och rastlösa gick vi omkring på Ön i ca 5 timmar. Så jävla mysigt och faan vad otroligt vackert det är, vi bestämde oss för en lika dan tripp i helgen, förhoppningsvis blir den en sista Ö tur i helgen också.

Träningsvärken i vaderna i dag e inte att leka med, bättre att jag sitter här åp min stol iom att jag ser ut som 80 om jag ska börja gå.


Maddes Födelsedag i dag =) Förhoppningsvis blir det Vin och lite good mat, =) Grattis babe på Födelsedagen =)


image225

**********************************************************************************************************************

image226

*************************************************************************************************************


I dag var det första gången jag kom försent till jobbet, och det var inte så att jag försov mig häller utan jag trodde värkligen att jag började jobba kl 9 som hela veckan men i dag skulle jag tydigen ha börjat 8. hm ja  ja 1 gång på 7 månader det e faan bra endå..

Som sagt biljetten hem är bokad, biljetten till Panama är bokad. Jag anläder till sverige den 29 mars och drar sedan till Panama den 8 aprill. Så jag e hemma 10 dagar i alla fall.



Fy vad jag inte vill Åka här i från men sammtidigt ska det bli toppen att komma hem och åka till panama igen. Dryygt, men men


Ja men då får ni alla ha en toppen dag,

Puss Å Kram Matilda


?-          Har du ett kund nummer. ?

?-           Va i fall jag har bekymmer,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0