Gör som Pockahontas... Maria - Ge faan i min kanot!

Every time you get angry at me, I cant stop to thinking about it. Jag som brukar vara den personen som inte bryr mig så mycket eller jo om det gäller mina vänner, fast du e ju min vän, jag vet inte hur jag ska förklara, men det e faan jobbigt när du e ca 6 timmars skillnad i från mig, men ja ja, grinpelle. Ha ha.

Mina tankar snurrar vad ska jag göra. Vad ska jag ge för svar, till på fredag hm. Eh jag har inte en blekaste aning. På ett sätt vill jag ju på ett annat inte. Eh jag ska följa maddes råd, ta din egen väg, ha ha

Men Madde vart Faaan e den då? Hihi.

Linnsan e tillbaka också. Ska ta en fika med henne efter jobbet i morgon snacka lite skit, höra om hon har något nytt att berätta om Lilla Karlskoga, alltid kul att höra skvaller.


Eh vill på copa i kväll. Inga pengar. I was broken and alone . ha ha.


Puss Hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0