God Morgon Sverige!!

God Morgon Madeira! God Morgon UVTC! Kl är 08,05, första samtalet ska tas nu,

Denna Natt har inte  varit den roligaste häller, jag sover så himla konstigt. Inte så konstigt igentligen för att det har ju ringt och pipit i telefonen hela natten känns det som.

Men men nu sitter jag här i dag också. La som ni ser ut lite kort i går från Panama, (Nej jag e inte tillsammans med Ti ti, utan bara en vänskaps Puss. )

Snart ska man tillbaka till Beachen Solen, ska bli sköönt, ska bli skönt att komma bort. Komma bort från vad ? hm fly från allt. Men allt kommer komma efter? Hur ska man göra för att få bort det ? bort vad ? faan jag börjar bli schitzofren.. jag analuserar allt för tillfället ställer konstiga frågor till mig sj och vänder och vrider på allt, *ALLT är Jobbigt nu*  Måste beställa biljetten hem. Upps jag har inte råd. Hur ska jag ta mig hem, alltid konstiga jobbiga situvationer. Varför ska allt alltid hända mig ? för att jag kanske utsätter mig för det sj, för att jag inte tänker längre en näsan vissa gånger,.  Jag e en äkta skytt, "Det Ordnar sig Alltid"  men föhoppningsvis gör det det, jag klarar mig, jag är en Olsson. Ha ha, tur att man kan le. Tur att man har lärt sig att le i svåra stunder, tur att man har lärt sig att livet är jobbigt men man klarar det, det gör man alltid, kämpa gå vidare, finns inget annat, Eller ???


eh jag vet iget längre, vet inte ens om jag tro på det jag själv skriver eller säger längre försöker att pucha mig sj försöker att inbilla mig att det är så här det är, hälst av allt skulle man bara vilja lägga sig ner tra något över sig sova i 100 år och sedan vakna upp o allt  bra!


Ibland tas utsidan som att insidan inte fanns det är insidan som räknas men utsidan som ger insidan en chans.!!!!!!!





Fia har pricis gjort min dag, Tack gumman. Du är Guld Värd . Tack gumma för att du är min vän.  *Till dig Vännen*

image220


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0