Faaan!!!

Faan,

Hur ska jag förklara, I dag könns det jobbigt IGEN att lämna allt, men på samma gång e jag så Glad över att få komma hem och träffa alla. + att få åka med Fia lotta my Lover girl till Panama.

Jag vill att alla som löser detta tar mig på rätt sätt för det kommer nog lätt tas på fel sätt, men alla hemma som känner mig, ni har ju känns mih sen jag var liten ni kan ju alla mina dåliga och  bra sider som en öppen bok och ni vet vad ni alltid har betytt för mig och kommer alltid att göra. Det e som pappa alltid har sagt - Matilda du kan inte bara bry dig om dina vänner du har en Familj också.

Men det jag ville få fram nu är att det e så jävla svårt att åka här i från, jag har varit här i 7 månader när jag åker och jag har träffat så Otroliogt underbara människor, nu har varit här hela tiden och jag vet inte hur jag ska klara mig utan er, jag har inte haft "Mina# vänner nära på ett tag så dom bästa vännerna jag har haft e ju er, hur ska jag klara mig utan er hemma ? det e ju ni som stöttat mig här, jag menar så bra kontakt har jag ju inte haft men alla mina vänner hemma, sybd nog för man ser ju vilka som är ens vänner lixom och att inse det har varit en Pina här nere,  Fia Tack Gode gud att jag träffat dig och att jag träffar dig snart, Madde Jag kan inte beskriva hur jobbigt jag tycker det ska bli att åka i från dig, vi har haft det så jävla bra här å ön den senaste tiden i hopp och det e det som gör att jag bara vill klamra mig fast vid ditt ben och aldrig Åka.  Du är en Undrebar människa som jag inte vill förlora. . Maria. Ja hur ska man klara sig utan henne då ? dina komentarer. Hela du överhuvudet taget.. och tessan så klart, ska inte vi få festa mer i hopp ? hmm jag e nog väldigt Blödig i dag, Faan. Varför ska det vara så svårt.  Stefan. Du har värkligen blivit en av mina Bästa vänner och dig vil jag aldrig förlora, ( Ingen anna häller så klart )  faaaan vad Jobbigt det blev,.  Tur att jag har lunch snart så man kan tänka på nått annat.

Ja ja ville i alla fall bara få ut att, Tack för att ni funnits här under den tidet jag varit här, och faan ta er om vi inte träffas igen,,,  men so sagt I will be back.


Tack Igen Madde för Din och Min tid här,


Puss


image181


Kommentarer
Postat av: tessan

gumms, vi kommer sakna dig också.. men som sagt vi ses snart igen, om inte på madeira så kankse i sverige.. pussis

2008-03-06 @ 20:59:31
Postat av: madish

ja var så säker. inget madeira utan grisen & hästen!! men som du säger, you'll be back. & tills dess håller man sej nykter så man orkar med 7 månader till ;)

loveu.

2008-03-06 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0