???????????

Natten har  varit tung, jag har vaknat 100 gånger, vaknade med värdens huvudvärk I morse. Ville inte gå upp,  aldrig varit så jobbigt att gå upp som i morse. Orkade inte ens tända lampan. Vände mig om i sängen och bara neje det går inte jag orkar inte,

Men nu sitter jag här på jobbet inte försenad igenting, som sagt så tycker jag inte att detta stället är det roligaste stället att vara på förtillfället men men, jag måste ju, måste ha pegarna, Har ju som sagt en resa till Panama Planerad så jag måste ha pengarna. Det e så jag måste tänka nu. Släpp allt annat det funkar inte att gå och älta att tänka på Nej.. bara att köra Vidare, det jag hällst av allt vill nu är att åka hem, jag skulle faan gör allt för att göra det nu. Tanken har slagit mig, ta din saker Åk bara åk, men som sagt dom där jävla pengarana som alltid ska spela in. Att det igentigen kan vara såå mycket värt, helt sjukt. Det e sånna här tillfällen i livet man inser att det skulle vara jävligt bra med pegar sparande någon stanns eller ha ett bra jabb men bra betalt, alltså så man klarar sig bra i månaden och lite därtill, o just för tillfället så säger jag att Ja! pengar skulle då lösa mitt problem, för en stund i alla fall.


Alla e så förståndiga, varför kan inte jag vara det, varför kan inte jag tänka som er ?

Pratade ned Ti Ti i går, han fick mig att inse mycket, han sa mycket som fick mig att tänka, + mycket som gjorde ont att inse också men man behöver väl det med man behöver väl någon som säger till en någon gång och någon som är ärlig, o han e nog den bästa som kan säga det till mig jag menar han e nog den enda personen jag har träffat som alltid är så förbannat Ärlig, o jag vet att han fortfarande säger vissa saker för att han bryr sig om mig och det  efaktiskt då man kan ta dom här ärliga sakerna på rätt sätt och kanske ta åt sig,  Jag saknar honnom.


Jag e lyckligt lottad  som har så många personer runt om mig som finns där, det är man inser det som andra problem känns som småsten, i alla fall när jag har er nära.


Men det är inte långt kvar nu, snart ska jag få komma hem, Till Mamma, Fredrik Pappa. Min vänner och inte långt efter det ska jag till Panama,. Till Ti Ti. Med Fia, allt det känns Toppen , jag behöver det nu, jag behöver få träffa dom som betyder nått, Ni som gör så att livet går vidare.  Att vara här nu förtillfället och så fruktansvärt jobbig så jag vet inte hur jag ska orka faktiskt, men som sagt jag antar att det är bara att Köra på. Man får ju inget här i livet gratis,  Varför ska man  jobba för saker som man vill ska hända när saker som man inte vill händer ÄNDÅ.

image186


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0