Älska aldrig i en trädgård- Kärleken är blind men det är inte grannarna.

Ennu en Boring dag på jobbet, det ringer inget, det ät tyst, här någr ljud, knappljud, hmm kl är bara 10,40 började för 40 min, har bara ca 7 timmar kvar, WOW, faan vad jobbigt. Och lång tid,.

Det enda som e possetivt nu e att jag snart ska gå ut ocg ta en ciggaret, + att det är fredag, Men planerna för denna helg är att vara lung, första helgen på madeira i sånna fall. Hmm ocg så e det bland mina sista, det känns inte bra, Lördagen kan jag inte lova något, jage skit sugen som sagt på Poncha i Lido, ska väl försöka att tvinga med mig någon. E det fint väder också i helgen ska jag lägga mig vid våran Pool och sola.  I går var jag duktig igen, var ute och sprang i ca en timma. Tränigtsvärk i dag men men, no faan ska man ut o spida benen i dag med. Ha ha,  Pratade med min Älsklings Dimman i går, så skönt att höra din röst, Saknar er alla ennu mer nu, men snart ses vi. Vu pratade om att fixa till något stort den helgen jag är hemma, hyra nått kanske, hördes ryktas om att Solar hade köpt hus, han kanske är villig att ställla upp och ha fest :P annars tror jag inte jossan e den som är den, ha ha, faan vad jag saknar er nu,  Ja det ska bli Oerhört kul, och så e ju stefan i sverige så också, jag Fia och Stefan hemma samtidigt, det kan bli en upplevelse, =)


Att le är det näst bästa du kan göra med läpparna..


Pratde med Ti ti i går, det får blir gårdagens kommentar - Go on and run every day so you can be more beautiful.

Tack för den du, ha ha, men sen kom ha  på vad ha n sagt o bara Wow , soory sorry, i dont meen like that,

Helt förstörd var han stackaren, ha ha, jag döör.  Att inte prata på sitt eget språk i bland kan bli so wrong.

  

Det här är ingen vanlig dag, nej det här är ingen vanlig dag för det här är faktiskt Madelene Hanes FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!

  

Grattis min Älskade vän, Jag hoppas du får en Toppen dag. Hade så gärna vilja vara med dig i kväll och i dag och gjort din dag till en toppen dag, men snart syns vi och var så säker jag kommer fira din födelsedag när jag kommer hem. 22 år BABE, du fyller stenåldern. Ha ha,


image184



  

Mina lyckodagar är tydligen Lördag och söndag så vi får väl se vad som väntar i helgen trotts allt,

Så alla ha en toppen Helg och dont forget to smile, så hörs vi på Måndag.

  

Puss Å Kram   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0