The game is over!!

måste börja med att skriva värdens roligaste kommentar:
Madde - faan mitt resultat visade att jag hade för mycket fett, Jag e Tjock.
Emelie- Men madde du e ju bara tjock på pappret i sånna fall.
Ha ha Jag döör så kul ..

I dag har varit en lång dag, att jobba send på Fredagar e så jävla trisst, alla går vid 4 och själv får man sitta kvar till 6. alla tar sina saker och beger sig till FX för lite vin eller Öl och jag beger mig ingen stanns, den enda rörelsen e att sträcka på armen och trycka på svara knappen...

som sagt i dag e det fredag och det ska bli oerhört skönt att slippa jobba på två dagar,

Ett beslut har jag framför mig som jag vissa dagar är 100% säker på men andra 50-50. Jobbigt! jag skulle behöva någon som sa till mig att Nu Matilda gör du så här... men men det e bara jag som kan besluta o hur jobbigt e inte det i bland...

Men men I kväll blir det lite vin och singstar som vanligt. Roligaste e ju faktiskt när man börjar bli lite på lyret :P
ha ha.  Vi har ju sagt att vi inte ska "Ut" i kväll och svänga våra lurviga utan bara sätta oss på B2 men men vi får väl se hur denna kväll slutar.
stefan sa förut - Dasgolvet är till för dom som inte har råd att stå och supa i baren..
hmmm det vet jag inte om jag håller med riktigt, jag e ju alltid kung i baren och på dansgolvet,...
ha ha,
solen gick ner så fort det blev fredags och klockan började närma sig hemgång,. så klart.. ( tråkigt)
men men
same shit just a differend day!!!

Ha det gött allihoppa.

Puss Å Kram

Kommentarer
Postat av: Gingerjennifer

saknar dig med!

2008-02-22 @ 19:17:41
Postat av: tessan

jag har en sådan ångest gumman...

2008-02-24 @ 12:06:52
Postat av: Matilda

Men gumman då. varfölr har du ångest, ring mig.. Pusss Pusssss

2008-02-24 @ 20:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0