Phust!!

Trååkig dag!!!

Tisdagar borde ine få finnas, den diskutionen hade vi på luchen förut, så himla onödig dag, men men nu ska vi inte vara bittra,  J

Snart kommer lönen o man får väl vara glad för det. denna månad kommer bli tuff också, i bland könns det inte värt att jobba jobba jobba å så sitter man där endå och lever på minimum, men men thats the life, antar jag. Vissa ha det sämre så jag ska väl inte klaga på det häller men men, i blan kan man bara inte låta bli,

Vill göra nått nytt nu med mitt liv. Jag vill leva livet, att vara här kan jag säga är kanon man lever ett sipelt liv men det e fortfarande jobb jobb jobb,. jag vill kunna ligga på en beach någon stans o bara softa ett tag känna som sagt att jag lever. Ha ha, Förhoppnigsvis händer det snart, ( Plötsligt häder det ) ha ha

Har också i dag skrivt ett meega långt brev till dig Fia, inget speciellt så bara suttit och fördröjt tiden lite men det blev faan ett långt brev J


Pappa Är och gifter sig i Colombia nu, Lite bisviken måpste jag medge att jag inte kan få vara med, men men så e det, Hoppas det är toppen i alla fall och allt blir perfekt och som dom har tänkt sig, skulel vilja se när han säger det dära Jaa: et och det där i ögonen som ska bixtra till för att han e så lycklig,  men som sagt man kan inte få allt i livet ( Hmm kan man inte ?? ) ha ha ha,,


" Jag kan klara mig själv, kan gå ut för en kväll, komma hem NÄR jag vill "


Å försesten i dag tror jag att min Älskade Mats Mår prima, jag mår bra för jag vet att han mår bra, Dock har jag inte pratat med dig på huuur länge som hällst å jag bara dör av saknad snart. Men jag hoppas jag snart får höra din röst baby,,  O så hoppas jag att du kommer HIT!!!! J


Min Mamma o hampus och självjklart alla andra hemma Å MORMOR (Vissa människor har bara allt det där som ger världen sin glans. Och det det är min mormor )

 jag saknar er så jag döör också. Skulle göra vad som hällst för att få komma hem ge er en Bamse kram..



ja ja ne ska dra nu, men ha en toppen kväll alla. I dag kanske jag ska få äta en  PREGO,. Jippi . haha


Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0