Mysigt helg,.



Eller ska nog tilläggas att lördags vart en mysdag. Fredagen blev fullt, maddes fötter domnade bort och tydligen min tunga också. Innan detta problem hände hade vi en tervlig singstar stund i soffan, jag Emelie o madde, men efter att flaskan började sjuka till botten och Emelie gått o lagt sig stod madde o jag kvar i vardagsrummet o lekte absolut rock stjärnor. Haha så jävla fula, vi tillock med glömde till slut att vi spelade ett spel o skulle följa tonerna. Denna kväll slutade i alla fall för madde ganska tidigt, efter att han snubblat över fotöljen paratat lite i telfon ångrat sig för att sova i sin säng till att förflytta sig till min,. Så sooov det lilla livet så sött J själv tog jag taxi till Limpan marre Maria.- J marre så söt kom ut o betalade taxin åt mig, fick också taxigubbens nummer. Gubbe o gubbe var det väl inte med ni fattar. Varför ska jag alltid vara så jävla övertrevlig på fyllan mot alla, taxi "mannen" trodde säkert att jag stötte på han när jag hoppade fram i framsätet från baksätet o frågade om jag såg föööör full ut,. Haha ne som sagt från fredagen e det ångest.. ni har inte hört det värsta en,. Från Linns Lgh till nån pub, lyssna på en trubbadur som jag också var framme o tjatade på. Han ville att jag skulle sjunga o TACK GODE GUD att jag inte gav mig in på det, ,. In på Chameleon o skulle hämta ut min tröja men fick inte för att jag inte hade brickan med mig, men det kan ju vem som hälst räkna ut att jag inte hade fått så jag fattar inte varflör jag skulle tvinga med mig marre o maria dit. Vidare till

 Copa,. Mycket trevligt har inte varit där på ett tag så det var kul,. Marre o jag drog tydligen där i från. Inte det bästa minnet från just det partiet denna kväll men men vidare ner i hamnen för att äta Korv. Korv blev det men jag hade ju bara kortet att betala med  * we don¨t take card"  Nehe så jag betalade inte korven tryckte i mig den o hoppade in i taxin! Skulle kliva ur taxin hemme. " we don¨t take card" NEHE!!!!!!

Hade då redan get han mitt kort som han sa att han skulle behålla. Jag mitt dumma faaaaaaaan sa att jag skulle ringa Polisen om jag inte fick mitt kort, så jag fick tillbaka det ganska snabbt, jag skulle ju faktiskt bara upp i mit lgh o hämta pengar men så full som Matilda var i fredags natt på väg hem så hade jag inte ett minne av det så fort jag tagit av mig skorna när jag kom hem. Om jag ens gjorde det,.

Så förstår ni nu att Fredagen kan dra åt helvete i alla fall från att jag lämnade mitt hem o satte mig i taxin för en utekväll i dimman.

Sov konstant hela lördag dag tills jag tvingades att gå upp för att gå in i durchen kl 6 på kvällen. Ok hade varit uppe ca en timma för att äta lite Pizza vi hade beställt till hemkörning, Mums.

In i duurchen packade ner smink klackarna extra party linne o drog i väg i bilen med två av våra nya Portugus vänner. Ca 45 min bilkörning från funchal i oska blixtar o ösrengn, kom till en hm ja vad ska man kalla det kan inte direkt kalla det hotell man hyr rum. Men man lagar sin egen mat o det e rum att hyra och kök. Ja jag ska lägga in lite bilder på det, kanon mysigt även om det regnade om man blev piss blöt om fötterna men men det var det värt, vi gick till en liten local bar o åt drack oss lite små fulla och spelade biljard. Ett spel värkade ta flera timmar men men,. E man bäst så e man .ha ha-

Sedan tillbaka för att drcika lite vin,. Vin blev det tro mig, " jag har aldrig" blev det på engelska också. O lite kortspel. Sen efter MYCKET OM OCH MEN somande vi 5 stycken i två 90 sängar vi hade dragit i hopp. S¨alltså party kläderna blev det inget med. O planernma att ta sig med taxi tillbaka till finchal till wspas sprack men det var ju tur det, ocg framför allt hade det inte varit värt det...

Haha Söndagen blev också bra även om jag bara hade sovit tre timmar,. Var på zoo o kollade på alla söta djur, åkte lite bil och kollade på otroliga madeira i helhet. Tessans vän från sverige har också varit här som sagt, kul att lära känne henne J  synd bara att inte tesssan å maria inte kunde vara med. Men vi kan väl ta det när vi fått våran efterlängtade LÖN.


Japp så  nu e det en hel vecka kvar tills roligheter haha, nej då lite kortspel o vin i kväll kanske.. ( javisst min häst)

Eh jag döööör så kul..


Fia.. SAKNAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Millan

Kan du lägga ut nr pundhuve haha :)

PUSS MILLAN

2008-02-19 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0