Mamma!!!

Min mamam är det bästa som finns.

Ska stoltsera lite och kopiera in ett mail jag fick av henne i morse..


((Skönt att höra i från dej,vart lite orolig..Nu känner jag igen min Mathilda,visa vem som får sätta sej på dej å vilka som INTE får!!!!!Det är min Mathild det....Älskar dej KRAMAR MAMMA...))¨

  

Att du finns mamma det e det bästa som finns. Älskar dig av hela mitt hjärta..


Till dig!!


Med mamma vid min sida

känner jag mig trygg.

Nu finns det ingen här

som kan vara så där stygg.

Tänk att mammas röst

och ögon skrämmer bort

allt elakt, ont och ruskigt

och annat av sin sort.

Min mamma är en hjälte

men utan sköld och svärd.

Där mamma är finns inga monster,

bara trygghet i min värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0