Made a decision

Hejsan ;J

Japp då var det fredag ÄNTLIGEN!

As kalas väder i dag också. Så sitter man här och tråkar på ett skit jobb man inte ens trivs med, men jag jag tog tag i saken i dag och sa upp mig, :S Uppps. Japp jag vet, men nu e det nya planer som gäller. Jag får tänka så,. Mitt liv e inte slut en,  och jag kommer till 100 % åka tillbaka till Madeira för en utekväll på wespas,. Var så säker gott folk,.  Jag hoppas madde delar med sig av sin säng då :P

Jag åker hem i början av Aprill och kramas lite med min mamma en vecaka sen tar jag Fias hand och leder henne till ARLANDA till Planet Mot Panama. J Planernna är att vi ska vara där i ca två månader och bara softa resa runt lite och lära oss spanska. J  Ångesten stiger ska jag värkligen lämna allt, men jag klarar inte av jobbert, man kan inte jobba på ett jobb som dom anställda blir behandlade som skit, tänker inte skriva ut allt men jag avråder någon till att söka jobb här, jag önskar nog inte ens min värsta vän de, men Madeira ska alla öppleva det tycker jag absolut för me love it :P.


Som sagt det blir en vecka i det kalla, packa om resväskan igen och bara lägga i massa tunn tunn tunna saker J

Det känns så lång tid kvar tills det händer vill ju nu, men samtidight får jag panik över att jag bara har en månad kvar här och det känns ju inte alls bra,. Eh det får bli som det blir, jag lovade mig sj att inte sitta o analusera mitt beslut när det väl är taget, så det är väl bara att köra på detta och gära det bästa av situvationen,


Jag ska få komma hem o krama alla mina älsklingar,.,. ska bli såå skönt,

Som sagt i dag e det Fredag och Maddes o mina och Maris planer var att åka till MS och kolla lite, äta mat och gå på Bio. Men Maria sötningen e inte såå kry så jagt vet inte vad det blir, panerna är ocjkså att vi ska hyra bil i morgon var ett tag sen vi hade en ö tur, ska bli myyysigt :P Maria har gjort klart för oss barn i alla fall att hon tänker INTE vara någon Fylle förare J ha ha. Hmmm tänkte jag men det e det ju så klart värt J

Så om planerna går som dom vill så blir det en fullpackad helg, J


Vi får la se,

Ha det bäst alla i alla fall.

Puss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0