Madde i min säng kan allt gå.......

Lill Lördag och Lön,  ahh kan det bli bättre ?

Njee eller jo om man hade några pengar att spendera hade det kanske kännts bättre men det könns som man alltid kommer få leva med att känna att nej jag kan inte göra det eller nej jag har inte råd att göra så.  

Tiden här just nu känns inte bra, eller jag Älskar ., eller fel ord avgudar denna Ö för det mästa, jag äslkar att leva ett liv här o ja, det kan ingen ta i från mig,. Men jag trivs faktisk tinte med mitt jobb för tillfället och där spenderar jag ju faktiskt den mesta tiden hör på Madeira, jag har inte samma motivation till det längre, det känns inte alls bra, hemlängtan trycker sig på så jag tror att jag sprängs snart.  Jag vill leva mitt liv nu, jag måste erkänna att jag e avundsjuk på dig emma, du reser du jobbar med olika saker lite hör o där och ser värden , det vill jag också göra inte sitta fast på en Ö som jag redan har gjort min grej på :P ha ha. Igentligen tror jag bara att jag inbillar mig, jag lever typ samma liv här som hemma i svarige fast här jobbar jag, hemma låg jag framför tv och softa, hmm sne fredag lördag Fest, utgång. Nu har man lärt könna massa här med så man e ute o pratar med folk och e rund om fossingarna, nhe det e nog dax att lämna tryggheten och ge sig ut på live äventyr, jag vet ju att jag kan, varför inte bara at beslutet, nej det är skrämmande hur ska jag våga göra det ? eh fyy, jag faan 21 år ( Only ) så va faaan det finns mycket att se hör i värden så det e väl dax att börja nu så man kan komma hem någon gång och göra det man ska. ( skaffa barn , hus och bil )  vill ju inte bli panssionär mamma pricis.

Hm hmm ja det e svårt bet att ta beslut som rör upp hela ens vardag. Men som sagt någon gång ska väl det ske, o det kommer nog bli lika jobbigt  när jag en tar beslutet att lämna denna oslipade diamant, så varför inte bar GO Fore it.. o tänk inte så mycket mer på det sen.

Hmm men e det det jag vill då ? faan ni ser BESLUT ÅNGEST! Hem ljuva hem skulle inte vara fel. En stoooor kram av dig babe skulle inte häller var helt fel nu, kramar som bara du kan ge Fredrik. Jag skulle värkligen behöva dom nu och ett par välvarda ord, Inte för jag hade lyssnat endå säkert men det hade kännts så bra nu,..  men men 6 månader utan dig. Fatta inte att det kan vara möjligt men men, det en ju bivisats nu och enu längre blir det tills vi se, but We meeet again. Be so sure. I love you now and forever. J

I går tog madde o jag oss ner till B2 * Like always*  tog ett glas vin eller hmm två glas vin och möös. Såg en sååå sööt kille, satan i gatan, men bara titta Matilda inte röra. Efter det tog vi oss en taxi ner till Marina tryckte i oss en varsin korv, Madde o Matilda Mat, hell yeah!

Sen hem till min stora säng och somnade sköönt, vaknade i morse av att maddes kl ringde , Madde som oftast sover brevid mig frågade jag om vi skulle Snozza, o ja det gjorde vi men grejen var den att när jag vaknade upp av ett ryck var kl redan halv 8 och både madde o jag börjar ju 8, det var bara att ringa taxin och åka till Jobbet,  iof så vaknade jag i natt någon gång också av att Madde försökte ta sig in under mitt täcke, men inga men ditaljer blir det där :D haha jag dööör.


Japp då har man i dag igen skapat ett litet dagboksinlägg.  Får se hur nästa bir,  och  vilka saker man har kommit fram till J

I dag blir det nog B2 PREGO! Ha ha,,

Eller kanske en tv kväll, HO KNOW ?

Puss O Kram


Kommentarer
Postat av: fia

jäkla tjat om prego. här ligger jag i sängen och är sugen på en natte-prego, det gör ju inte saken lättare iaf :P hoppas ni har en nice kväll ute, själv har jag pluggat spanska, weey. miss ya. puss

2008-02-28 @ 01:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0