är man inte full så blir man!! :P

Japp helgen har varit full igen faaan , att jag aldrig kan hålla det jag säger. Helav väckan pratade vi om att  denna helg ska bli vit. Hmm fick ett skype av Maria, japp då vart det planer på fredagen smorda. Då tänkte jag men ja då blir det lungt på lördagen faan vad gött har hela söndagen på att äntligen göra något. Hmm mmm viisst! Fredagen slutade i alla fall med att vi var på B2. Tessan var med ute och som vanligt blir jag lika glad J, Maria o jag o madde o tessan då svepte glatt i oss sprit shots och Öl. Full vart vi och irrade runt från B2, irlänska och chamelion. Men natten slutade med korv o maria J sötnos e du gumman.

Eller ja den slutade ju inte riktigt där iom att madde hitta mig på balkongen två tmmar efter jag hade kommit hem med tårar på kinderna, hmm ja fylla,!!!!

Men efter det slutade den kvällen.

Lördagen hmm sooooov sen upp, Emelie Maria o madde hade bstämt sig för den 6 timmars långa filmen "Utvandrarna" dom lagade gröt och stod i J telen ringde och jag fick ge mig ut på en kaffe i funchal trodde ju bara att det skulle bli två timmar så jag kundå få min lungna hemma kväll men icke, det vart några drinkar på en mysig liten bar på en smågatan,. "älskar detta liv som inte alls e likt sverige"  alla pratade galtt med mig o e så trevliga, efter det biltur någon stanns utanför fuchal, nått nytt ställe som har öppnat, jag o två portugiser kliver in hal fulla o skabbiga :P haha ok jag ska tala för mig sj. Inte direkt party uppklädd eftersom jag faktiskt trodde att jag skulle få åka hem vid 10. jag tro kl var runt 4 på morgonen när jag ringde o väckte madde o sa att ladda singstar vi kommer hem. Det vart en galen morgon med två portugiser som sitter i soffan o vägrar att sluta sjunga + bråkar om vem som ska ha micken, hahah jag döör.

Somnade skönt och vaknade DÅLIG på söndagen sov typ hela söndagen också o i dag e det Jobb, fattar inte vart helgerna tar vägen hmmm ( JA! Jag vet )


Tror att mitt beslut mer o mer blir fastställt, skrämmade men behövligt,


Saknar alla hemma. Puss O Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0