dom bätsa :)

lite har väl ordant upp sig eter mit sista inlägg. ( jag vet stefan vi kommer att ha det underbart *saknar dig vännen min* )
men allt ligger inte på platts, man får väl ta det som det kommer antar jag, inte lägga så stor energi på det för då går man väl bara under själv..

" Visst e det fusk att han e i Panama vem skulle inte göra allt för att få komma dit ? :)"

har haft en underbar helt, först mys md min Älskling och kollade på Idolfinalen.
sen drog jag o millan till Jennifer i Falun. helt otroligt underbart att träffa henne igen.. att va med dom båda igen det var ju inte i går, det var INTE i går vi röjde vi tre tillsmammans på "Palatset"  tack fööör en toppen kväll, jag mådde prima..


Tåg fram o tillbaka o jag tackar millan för att hon gjorde denna kväll möjlig.. :)

 
  
 

i alla fall, nu ska jag försöka att pallra mig hem till mig, hämta lite mat gå hem till emma och laga liote tackos.. jag vill inte gå, det är kallt mörkt och...... i all fall jag vill bara inte,,,

 Puss Å Kram

Kommentarer
Postat av: mady

baby, vad är det jag hör? att du inte kommer hit? :( har du nåt nummer man kan nå dej på älskling? puss

2008-12-16 @ 11:06:01
URL: http://www.madeirafinest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0