Myskväll :)

dagen har jag spenderat med min älskade pappa :) hjälpte han att städa ur en lgh och sedan varit sällskap i bilen :)
Efter det slängde jag mig i bilen som tog mig enda hem till mina älsklings flićkor :) vi tryckte i oss Donkan och lilla Fillan fick välling som hon sedan sprutade ut på hela mig, men men det är tillåtet bara det är hon :) ha ha

Helgen blev det utgång . Lördagen slutade Full och trött hemma hos Maddi ( mitt hjärta)
absolut en trevlig kväll, men inget som slog rekord direkt,  jag väntar till Madeira och Panama :)

i alla fall inte mycket mer som hänt, var i Madrieberg i Fredags och shoppade lite med min Älskling,










Hörs snart igen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0