mys mys mys hela tiden ;)

myskväll har det blivit igen, har varit med pappa i dag igen och pysslat lite hemma hos han :) hämta fram julgranen, joo kanske lite tidigt men han åker ju faktiskt i morgon till Lili till Panama och sedan ser jag ju inmte min älskade far förens efter julafton. kommer bli tomt utan honnom men det ska jag väl vara vuxen nog att klara av.. ( gjorde ju det faktiskt förra året ) men då var jag ju inte hemma så då känndes det inte på samma sätt. yeah yeah whatever, vi åt ju i alla fall julskinka ihopp i dag och klädde granen :) Jag äslar min pappa Högt :)

Fia Lotta var här i dag också, vi var nere på stan jag fia o emma och självfallet Fillan.. åt en liten matbit sendan knallade vi hem i ovädret till emma och drack lite Kaffe :P

hm ja just de,, Prinsessan å jag skulle ju igentligen vara själva en timma i morse men jag tog med henne hem till mamma ( för att hon blir överlycklig)  och lekte lite innna Mamma Emma kom :)

Älskar att vara hemma och när alla känner jag :)

ha det Bäst.. KRAM


 o


Kommentarer
Postat av: Simon Strid

åååh vad tråkigt att far din åker till Panama över jul :) men han får iallafall åka utomlands, jag vill också till panama :p

2008-12-13 @ 22:03:08
URL: http://simonstrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0