Thailand eller Italien ?

Faaaan jag e nervös som tusan. jag vill inte, eller jo det e klart att jag vil, men at börja på ett nytt jobb e nervöst. föresten kanske jag inte får börja, jag har ju fått jobber men iom att man har haft ett liv innan detta så kanske det kan förstöra.
jag vet inte väntar på samtaet nu. jag hopppas det går bra, väntar ju iof också på att få redan på om jag kan få det där fiskjobbet men det får jag ju inte svar förens på lördag. dryygt.
jag vill så gärna ha det. det e ixo pengarna som spelar n, behöver dom värkligen. men men jag får ta det som jag får lixom. göra det bästa av situvationen,

soov bort hela dagen i dag igen.. like always
blir så trött på mig sj. e ju så dålig i bland...

eh händer ju nte väsrt mycket i mitt liv som sagt för tillfället det e bara vänta o se vad som händer. ifall planerna faller på plats,

gav ett altenativ om förlovning i Italien men jordgubbar och champange. men det var tydligen bättere men dunken och thailand, hahaha

nehe nu ska jag ut o gå.. det behövs kan jag lova..


ha det Bäst. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: tessan

nyfikna tessan här =) vem är den lycklige som du ska förlova dig med ? jag hoppas att allt är bra med matilda =)? saknar galna dig här på ön..puss och kram

2008-08-19 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0