Sorrry Blame It On Me..

Oooohh! Nu e det mycket.... mycket som måste fixas... det e inte bara att få jobb här. jag måste ju också hitta ett boende.men på ett sätt så känns det mycket bra, jag ska få någon stanns att bo, något som e mitt igen även i fall det bara e ett rum så e det mitt rum,.. mamma missförsatå mig rätt. jag älskar att bo hos dig somna brevid dig , det skulle jag kunna gör hela livet. men jag måste ju ha ett jobb så på det här viset får det bli. som sagt så hoppas jag starkt på att Madde följer med mig.. det skulle bli kanon kul..

Vaknade nyss., fattar inte att jag var så trött :) ha ha iof vart det Vin och massa Tjatter i går med. Vi blev ju faktiskt ganska fulla här på en varsin Madrass :)

Älskar att vara med dig Fia Lotta :)

i dag e det hemgång. och i helgen kommer my love .) ska bli skönt att träffa han igen,.

nu kan jag nog inte skriva på några dagar igen iom att jag åker hem och hemma finns det ännu inte något internett.

ha det bäst alla.

Tack Fia För allt. ( då menar jag ALLT) * Te Amo *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0