Norge.......

1 månad och 3 veckor sedan var det jag skrev här. VA ? har jag värkligen varit hemma så länge ? hmm...
jag som alltid var så flitig med att skriva här.. det går i perioder :) nej då. har faktiskt inte hänt så myckvit et sens jag kom hem. hm några utgångar har det allt blivit i karlskoga, var ju också till Jennifer i Falun över en dag, så himla skööönt att se henne kan jag lova, hade riktigt jennifer sug.....sen har ju faktiskt jag kunna treäffa min älskling mer. känns så himla bra- älskar dig . du är det bästa....... det var det bästa med att komma hem... träffa dig mer o Mamma....
Nu e jag i Norge o har pricis varit på jobb intervy : ) tror det gick galant faktiskt :) " Man ska ju tro på sig själv"

så snart blir man förhoppnigsvis Norge bo. behöver värkligen ett jobb nu så. pengarna rullar in så att säga....
många framtidsplaner finns det. o jag vet inte riktigtgt vilka jag ska uppfylla. rk

japp då sitter man här i fias lilla rum med datorn framför sig.. tur att hon finns som hjälper mig. kan ju tillock med skriva här nu ju ;)
borde nog göra fia lite glad med att städa upp här, men nu ska jag faktiskt skicka en jobbansökan sen ska jag faktiskt sova en timma sen ska jag vara snäll :) (Ne jag brukar inte sova på dan, men jag var faktiskt uppe skiiit tidigt i dag & vi var ju faktiskt uppe sent i går )
apropå det så laga jag o tösa mi tackos i går och drack några glas vin. snackade skit o kollade på alla Panama kort. jag döör av längtan tillbaka dit o till Madeira med... men men snart kanske......

Hoppas på att Madde kan ta o pallra sig hit också så jag inte blir själv här.
Fia har ju fått värdens "Dröm" jobb och åker här i från... ränsa fisk.. jag vill också ju,,, men men hoppas kanske han hör av sig i vecka med bra nyheter...

eh inte varm i fingrarna en att ösa massa i detta dagboksinlägg men men,..

jag lever, jag ska leva.....snart så ses vi :)


ha det göttans..
Puss Å Kram


Saknar Familjen,, saknar alla andra underbara vänner........ saknar saknar SAKNAR!!!!!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0