Fiske jooooobb!!

Japp Då har man fått Fiske jobbet tio timmar med buss från Oslo. Jippi. hmm nja jobbet kanske inte e kanon men pengarna hoppas jag ska vara det,,  allt känndes helt jävla hopplöst ett tag. nog att jag fick jobbet på gardemoen i Tullen  men hade jag inte fått fiske jobbet hade det varit ruttet, hmm kalla det tur som fia eller skicklighet ha ha . nej då skicklighet kan det ju inte vara men hmm har jag sån tur i bland som Fia får det att låta,    Njeeeee..

fast så många som vill ha jobbena o så lite personer av dom som dom igentligen tar in kanske jag hade tur då :)

Glad jag Blir gumman att du  skriver. saknar dig Med Tessan.. Hoppas du har det bra fortfarnade, kommer snart å hälsar på :) <Ne det e ingen förlåvning på gång en faktiskt. det e bara jag å Fredrik som diskuterar nen du vet ju hur det där e du känner ju till situvationen. så om några månader kanske jag hällre dansar lambada i kina :P ha ha

Fredde... ta inte ialla Upp. du känner mig..

som jag ofta skriver så har jag otroligt sug att bara dra, men madeira suger MYCKET nu, kolla å massa kort som vanlift vill man barA dit dit dit,,

 
 men men fiskar i mitt hjärta ha ha ha ha ( NOT)

 stackare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0