Slittrad!!

Halloj :P
Oj mycket har hänt sen jag skrev sist, har ju faktiskt varit hemma i lilla Karlskoga nu i 10 dagar :) det e som vanligt Inget har förendrats förutom att alla mina kära vänner har blivit så seriösa, men jag e glad för eran skull. den sista tiden på madeira var kanon , mycket festa o träffa alla sötingar där, ö tur vart det också ha ha,. Saknar allt som har med madeira att göra. saknar Maria. Tessan.. svempa alla portugiser :P Vill bara tvinga med maria ner på b2 o dricka några öl eller ja Votka redbull, jag ska inte ljuga :)

ha ha träffa alla här som sagt var underbart o dete jobbigt att åka igen men men så e livet jag måste gör nått med mitt liv. mycket tårar har det varit på sista tiden. att lämana människor som betyder mycker är aldrig roligt. ne fyy.

Men i natt tar Fia o jag bussen till stkholm för att hoppa på Flyget 14 timmar o 5 timmars mellan landning i NY.

Har ju också fått ett nytt jobb på madeira. har sagt att jag ska medela när jag e på ingång,. :) så Madeira blir inte utan mig häller ha ha.


Min Älskade jennifer kom till stan i fredags såp skönt att se henne också. Å vill på ett sätt stanna hos mina vänner men vill samtidigt åka till Madeira till mina underbara där o bara ge dom en stor kram + att jag vill till värmen med Fia,. fatta att man känner sig splittrad.

ja men ett litet inlägg blev det ju i alla fall. Uppdaderar i Panama nästa.

Å glömde ju en sak., jag har ju träffat Fredrik också. wiwiwi.!! :P

Ha det bäst alla mina vänner Älskar er.. o saknar er på Madeira.

     

Kommentarer
Postat av: MAMMA....

ÄLSKAR DEJ MITT HJÄRTA,,KRAM MAMMA..

2008-05-01 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0