el rookie parece sincera

Hej alla mina älskade vänner :)
vill bara börja med att skriva att jag saknar er som en tok. i går hade jag en riktig depp dag, ville bara träffa er alla.. har haft ett sånt Madeira sug på såstonde med fy satan. i går var det rikgitgt ångest när jag låg sj på ti tis rum o funderade på vad man ska göra med livet. men men det blir nog bra, jag vet i alla fall att jag SAKNAR Madeirea tiden med Madde o Maria nå sjukt mycket. saknar stefan o tessan. saknar b2 o irlänska. ja jag saknar allt. KORVEN!! ha ha. å jag saknar Min Madde hemma, men det e ju som vanligt :)

inte så mycket har hänt här faktiskt, vi tar det bäst lungt. inge bruna för fem öre häller, klippt av mig håret ockå, hmmm. men men fast festa har du ju blivit endel :)

I dag har jag shoppat en väska för att vi ska ta oss ut åp äventyr i nmorgon, buss tid på 8 timmar men det ska det nog vara värt för hoppningsvis :) mycket mer shopping en så har det inte blivit, jag kollar mest på alla söta barnkläder som jag vill köpa till emmas lilla skrutt när hon kommer ut, så det finns ingen tide för att shoppa till mig sj.. ha ha..

fy faaan Millan vad jag saknar dig här i bland det bara kryper i skinnet på mig. speciellt när jag står på discot o låtar kommer på som vi röjde till så bara svetten sprutade. Det var party stämning på Topp. Nog för att det är underbart här nu men inget slår första gången vi var här,.
satt faktiskt å täkte på det på bussen i dag när jag åkte sj från de cameron till the city lixom. vann jag pengar skulle jag ta hit dig med ett privtplan.. så tänkte jag att då kan jag ju lika gärna ta med Madde också. sen svävade det i väg o då tänkte jag att Ehh vi plockar upp Madde o Maria på Madeira också :) då+ skulle jag må bra :)

i går frågade jag ti ti ifall han tängte på spanska eller engelska han kollade bara på mig o skrattade då kom jag på att det där lät nog  inte så smart, men sen sa han faktiskt, du e ganska klever Matilda ganska smart sagt ha ha ha jag trodde jag skulle dö. men det e ju skönt att han inte tog mig som korkad. :)

Ja ja som sagt saknar alla så ni vet :) ville träffa er NU,
men men uppdaderar efter våran tripp.

Pusssss Å Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej hjärtat!
Jag saknar dig något grymy mycket:) Vill också säga att vi har fått en lgh i Örebro nu, så vi flyttar 2 maj...Love sofie!

2008-04-24 @ 12:07:25
Postat av: Emelie

Hej där! Hopppas ni har det super i Panama. Här är väl allt som vanligt! Ja nästan iallafall! Varmt o skönt i Panama? Har du något mobilnummer så jag kan SMSa mitt kontonummer? Jag tror din del landade på 337 :- för mars. Ta hand om dig och hälsa Fia med en stor kram! Kramar till dig med ;)!!

2008-05-05 @ 10:36:52
Postat av: Linn

Hej gumman!
ja, det känns jättebra här nere.. stor skillnad mot förut, så det är roligt.
hur har du det ? du trivs i panama iaf verkar det som när jag läser ;)
kommer du tillbaks eller hur ser planerna ut ?

puss o kram på dig!

2008-05-08 @ 15:21:13
URL: http://linnsjokvist.blogg.se
Postat av: ginger.jennifer

jaja ja får väl stanna hemma då. hahahahha

2008-05-08 @ 21:10:51
URL: http://wwwjgingerjennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0