4 gången ....

Ja men då var man här igen, 4 gången jag e i detta land o det är lika undebart att kliva av planet på denna flygplats. Killen som satt och skulle kolla mitt pass frågade innan han såg alla stämplar om jag varit här förut ja sa jag glatt o han öppnade mitt pass o nog faan fanns det stämplar där till en örbannelse :) ha ha

Resan tog oss 29 timmar, jag somande innan planet lyfte i sverige men det var skönt som typ igenom flygtimmarna så det går ganska snabbt endå att ta sig hit. På NY flygplats satt Fia o jag o tryckte i oss Donkan när en mörk man kom fram till mig o sa att jag måste bara säga att du var söt, jag som aldrig brukar skämmas blev nog knallröd i ansiktet :)

väl landat här hoppade vi in i en taxi mot Panama City, eftersom det alltid ska hända saker när jag o Fia e hör o gör nått så fick vi en taxi chaffis som pratade med väldigt STORA bokstäver, hade vi inte ont i huvudet då så fick vi kan jag lova. tror han bråkade med sin flickvänn eller nått liknande :P

I går blev det också Utgång ( skräll) jag sa iof när vi klve av planet - jag ska raka vägen o sova nu :) men men när Joel O ti ti kom så givk vi ut. 
Planerna var ju igentligen att vi skulle ta oss till De Cameron o ge dom en big suprise men det vart nog en översakning att vi var här endå när jag  tog luren från Li Li o pratade med Ti ti. ha ha han sa nog Oh My Good ca 10 gånger :)

i dag har vi också blivit stoppade av polisen, dom ville se våra Pass. men som sagt jag o fia hade INTE med oss dom så Li Li var på g till lgh   o hämta dom åt oss så sa dom att Ok för den här gången men vi måste ha passen med oss, så vi ska väl ta oss någonstans sen o göra kopior av passen. 

ja ja iom att vi bara ha varit här en dag nu så har det inte hänt så mycket mer.

Öppdaderar senare ..

ha det Bäst..

Puss å KRAM

( Min telefon faaaan funkar inte här )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0