Yes då var man här!!!!

Yes box!
Då var man här... iofärsig har jag varit här i ca tre dagar man Matilda tycker att det känns som om det skulle vara en evighetsen!! =) haha mamma lockar!!! ( men det gör hon ju alltid ) ;)

sitter här nu på mitt fina "Kontor" haha har inte börjat jobba en, men har utbildning nu ca en vecka., sen drar det igång...
tycker faktiskt att det värkar lite svårt men alla säger ju att det är plätt lätt när man väl kommer in i det,. men jag undrar jag.. hmm e det jag som e seg kanske.. eller bara almänt blåst i huvudet,, ja man kan ju börja fundera =)


Bor gör vi ca 30-40 min från  jobbet. och vi har bestämt oss för att gå fram och tillbaka så vi blir lite skinna till Panama i Feb! ( Å vad jag längtar dit)
men men säkert om en månad så sitter vi på den där förbannade bussen till jobbet ocdå och tänker ehh orka!!!

men jag lovar inget annat en att jag ska försöka,,, =()
vi bor också i en stor 4;A men jag och linn har bestämtt oss för att dela rum, haha ( ja mamma och anette det ser för jävligt ut) men vi har endå en städerska 3 dagar i vecka.. vad sa ni nu då??? ;)

( Konmmer kort så ni behöver inte vara oroliga...) haha

Nytt kapittel i mitt liv...  så allt annat som står i min blogg ligger bakom mig nu... så alltså är det här det första inlägget på mitt nya liv... ;) hahah

DRygt vi har inte haft så bra v'äder en så har faktiskt tänkt. dåligt väder men dom jag äslakr och bryr mig om eller dåligt väder helt ensam någon stans.. vad tycler ni låter bäst???
men men,i dag e första dagen typ men det målnar väl på så fort vi går hem sen... så klart..

Måste bara skriva att även om jag längtar hem så e det sammtidigt så jävla skänt att komma boprt från allt skit..
vill ju vara hemma igentligen men det e ju alltid sånnt jävla strul så man vill iväg igen..-.Faaan man står alltid mitt i mellan.

får väl ge det här en chans i alla fall så kan jag inte säga till mig själv att jag har misslyckats ( Igen)

ja aj det blir nog bra det här eller vad tror ni??

måste dra nu,
men till alla mina vänner där hemma .. GUUUUUDDD vad jag skanar er det kan faaan mig inte vara sant det härr.

Tack föra att ni finns,. Och Tack GUD för att du har sett ut mig till en person som har fått riktuigt bra vänner ;)

Pusss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0