Madeira !!

Halloj!!!

ÅÅ jag bara dör snart, vet inte om jag är full eller bara skit tröött. fylle kalas i går kan jag lova...fråga Linn =) "Inga kommentarer om det.. ;) hade kräft skiva i går, hade as kals kul. vidare på två uteställen ocg sedan hem kl 4 i morse.... vaknade av ett mess av linn.. har du gått en. upp ur sängen flög jag. svidade om och tog min bag och sprang nerot för att fånga en taxi... ner till hamnen träffa alla bakfulla "kolegor" och bossen så klart ( sm jag lärde dansa i går) haha han e klockren....

nu e vi hema igen. ska sova lite inan vi ska på pooool party hos garbbarna. sen blir det fest hos Pamira... en tjeje som sa sluta,. =) as sköön...  utgån i kväll med antar jag...  har INGA pengar kvar... faaaan ,, jag e sååå smart...
har ju hela dagen på mig i morgon och ligga och må dålig, innan vi börjar jobba på måndag...

så ska det bli fint dint väder på söndag.. härligt!!!!! sola sola å bada ha inte gjort något av det en....

ja ja ska lägga in lite bilder snart. kommer kommer. typ 50 fylle bilder en i går. jg dör, inte braa på min kamra uta typ allas på hela jobbet... uuuuu jag såg typ ca 20 bilder bara på mig på stefans kamra i dag från igår.. hel yeah jag var full =) men men
man måste ju vara det i bland okså =) hahah

klurig fråga.... Hur kan man vara full i salt och lukta salt vatten oh jah har int ens badat,., hmm..
yeah yeah wotever...


ne nu ska jag sluta... 

saknar alla hemma !!! Mycket Mycket....

image132

Min arbetsplatts...  ser jag inte seriöst ut?? haha =)


image133

Millan det finns Donkan här med =) jag överlever  hahaha........

image134

Madeiras festfixare!!!!


image135

shopping på hög nivå REDAN!!! (Kontsigt att pegarna är slut ) *Uppss**
image136

Vart är Linn????

image137

Linns oc mitt rum..  "Mammorna hade rätt"

image139

och flygresan gick bra eller !!!!!
haha Matilda sov typ hela men när jag vaknade upp hade Linn redan bunkrat upp. hahah

image140

image141

-Matilda är det Land där borta?
- Ja det är det..
- Å då är det nog Afrika!

hahaha vem tror att det var hon sa som de?? haha
image142

det bästa stället att sitta på så fort man får en liten rast....






ja ja orkar inte mer,  lägger in mer roliga bilder i morgon... från i går kväll och i dag... oooohhh yeah!!!


som sagt saknar och älskar alla mina vänner... =) Å mamma o pappa.....

pusss hej...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men se vad man kan hitta =P
Välkommen till ön bruden!
Redan imorgon e ni inte newbees längre men det är underbart att ha er här!

2007-09-10 @ 23:14:30
URL: http://bella82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0