Madeira!

Guuuuud jag blir så trätt på den här jävla bloggen i bland,. har nyss suttit ocks skrivit ett inlägg på ca en timma. jag spasrade den och loggade ur å vad faaaan e den nu.. BORTA!!! jag blir tokig...

som ni ser också så blir det ofta ä i slället för ö... å sånna saker, men de e för att dom ligger inte lika på dom här datorerna som hemma..

och sen har jag ju "Dyseleksi" så jag kan ju absolut inte stava. men men

i dag ska vi ha kräftskiva och som jag skerv förut så ska jag oc LInn ligga uppock ner i det svarta papperskorgen i matrummet tillsammans med alla kräft huvuden ocg lukta på varandras fylle andedräckt... =) nice!!!!

hahah skänt med lite ledigt också men i morgon ska vi med the cheeef  ut på havet och kolla om vi ser några delifer eller valar...  blir nog en kul tripp.. Fullt ska det vara. lin coh jag ska tro att vi e hästar som e fingade på en båd och bara vill hoppa äver bord.. hahah

mamma pappa Love er alot... jag överdriver...
faast men mig kan allt hända =) hahah

sen har vi yttligare gjort något som vi inte fick göra för våra fräldrar ;)  våran boss sa att vi askulle låna pengar av han till båt turen för vi har ju inte så mycket att röra oss med nu... men eftersom "Man ska leva efter sina tillgångar"
 så har vi brutit mot era regler.,. SORRY!!!

ja så det står på chemat i dag och i moegon-..

slutar också snart och vi har mördar backer frammör oss. men vad gör amn inte för lite sprit... Den dagliga dosen ;) haha
Hem och svida om lite.. skööönt. På med kräftbyxorna =) oooo yeeah!!!

saknar alla hemma som sagt...
mina äslakde vänner... faan e depp utan er,.,,  blir inte lika röj.. mår bra med er brudar/ grabbar =)

Millan du skulle vart här nu,. du och jag i utlandet det e klockrent,,, vi hade gjort om hela stan här,,

ja ja inte lika långt inlägg som det jag råkade radera men men.. gör jag det nu igen så garantarar jag att ni aldrig får se ett inlägg från mig igen =)

Pusss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0