Panama =)

I don´t play your rules, I make my own

jag e Sjuuuuuuuk. fy sjutton, jag hatar att vara sjuk.. spesiellt när man e i ett annat land ocg varmt till på köpet svättas ju 10 gånger mer då. =) nu e det andra dagen jag har legat hela dan. orkade faktsikt ta mig till ett shopping centrum en stund förut, men jag orkade bara shoppa ett par örhängen =) haha helt sjukt har inte hänt så mycket sen vi komm ht.. inte som förra gången för då gick de i ett.. nu har vi varit här i en vecka, det har varit fint väder ca två dagar. varit full max två och sjuk 2 dagar sen har jag ju ockå varit duktig ocg flögit igen =) och fått masssa massa mygg bett =) och just de haft recing i vattnet med bena i luften =) hahaha mycket mer en så har inte hänt. men men det kommer =) har mer hemlängtan den här gången också. men det kanske beror på att man e sjuk och blir mamma kär i alla fall jag.. =) o Fredrik så klart =)
Saknar min Madde också nå sjukt mycket...
skulle vara klockrent om du var här gumman, fy saaatan vad kul =) kolllade på klipp och inspelning på min tel förut. höll på att garva ihjäl mig =) i wanna be whit you now baby =)
samma som den du jennifer skicka till mig garvar så jag nästan dör när jag kollar på den =) hahaha

tror tomefaaan att jag fått lunginflammation har värdens tryck över bröstet och lungurna... fy faan. ska det fortsätta så här åker jag faaan hem.....
vill ligga sjuk i min egen säng i sånna fall =)
jag döööööööööööööööööööööööööör vad tråkigt jag har de... Madddddddeeee Kommmm hiiiiiiiit och liva upp mig =) Only you can do it =)

Saknar min Lover Boy också så klart... saknar saknar saknar jättte mycket..

Å Nina Å Jennifer =) =) =)

ehh nu ska jagfortsätta med att göra inte ett skit ocg ha almänt skit tråkigt...............................

Pussss Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0