Panama

Heeeej

nu e jag her och soo klart har det toppen. Flyg resan gick bra. massa massa somn tabletter hahah do klarrar jag allt.. heheh har ockso gett mig po att flyga ett jette litet olan med bara kanks 20 platser, var skit redd hela resan men landae sekert ç.. so nu e vi po en liten o, jette mycsigt men lite for utrokande for voran smak... vi vill ha liv i luckan hahah mewn i moegon flyfçger vi tillbaka till panama city. ska bi skont. i dag har det regnat fy satan vad trokigt men menç.. so e det.. vi har detr pra endo. har fott gjort andra saker... spèlat pin pong och pool =) jaja vi kan ionmte ha annat en kul. men so klkart saknar jag min elskling. tenker po dig konstant... =) ska dra mig tillbaka for att skriva ertt mail till dig nu..ja ja tvo dagar har gotyt och det har inmte hent so mycket,.,. ska till de cameron i morgopn tror jag so jag uppdaderar efter4 de... kan nog blki kul att lesa. men till alla min englar hemma.. jag lever och har det bra.. elskar er av hala mitrt hjerta =)

Pusss O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0