yeah Yeah Whotever ;)


Haaaallåååå.....

Klockrenaste dagen i går med... hahaha inte det roligaste kvällen i mitt liv ute.. men hemma här fösrtd var det kals kul =) och få pizzan efter var det klockrent... hahaha Madde det går inte att ha tråkigt med dig alltså.. hahahha.-.
Krachade en stol. båda madde och jag låg raklånga på golvet och tårarna skvätte om kring mig för jag skratta så...
dom roligaste komentarerna...
sofie vart stup full och fladdra om ´kring över allt... hahah ´Dig skratta jag också åt nå sjukt myclet...
sammanfattning... jag fick altså magmuskler så det heter duga i går... =)
natten tillbringa jag i min säng som alltid men i natt var det lite ovanligare. madde sov också där.. alltså sov vi tre. jag fredrik och madde...  hahah
hörde i natt när fredrik hade vaknat till från soffan och var på väg in till sänge.... då vbar jag tvungen att säga... akta madde ligger i sängen... han bar jaha då lägger jag väl i mitten då.. så han har hadte det bra... lega mellan två tjejer i natt.. det e det närmaste du komme en trekant baby =) ahhahaha

japp så var det e med...

I dag var det tänkt men en mycsig hemma kväll bara.. vi köpte mat godin och hyrde två filmer. men som vanligt så kommer det alltid nått i mellan.. pappa rinde och ville att jag skulle fälja med han å äta han var ju såååååå hungring så det gjorde jag det drog ju ut på diden som vanligt. sen var jag bara tvungen att sprina ner till millan och ta ett bloss och snacka lite.... efter att jag kom hem tänkte jag att du ska jag krypa ner hos fredrik. men vem ringer då jo madde.. Hej  jag å emma kommer upp en sväng.. å självklart får dom det. kan ju inte säga nej maddiiii =)
pratade lite problem så det trog ut på Tiden... ( Du vet att du e mitt allt hjärtat och finns här för dig alltid... vad som en händer ståe jag här,,, Du e starkare  en vad du tror... Du klara Allt, för du e ju helt enkelt Bäst =) )

så Nu sitter jag här med två filmer och klockan e kvart i ett och e skit trött.. så vi får väl se hur långt jag orkar titta på den första filmen innan mina små ögon faller i hopp..


Natti Natt
image43


Madde, som sakt du är Starkar en su tror....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0