Open Yours plans. dame you are Free!!!



japp... pappa kommer hem iu morgon.. ska bli skönt faktiskt... han mpåste hjälpa mig med massa saker å detve svårt när han har varit 6tim ifrån mig... n sen måste vi ju boka beletten.. faaaaan jag får panik..

fast jag börjar känna att jag kommerv aldrig att klara av att vara borta från fredrik så länge. fattar värkligen inte hur jag ska klara.-...  Jag älskar dig Baby och jag fattar inte hur det här ska gå......
men men vi kan inte göra något åt saken så  vi måste ju klara av det eller ur??

festa i fredags... oj oj., Matilda fick gå hem...  med en arg fredrik framför mig vinglade jag hemmot efter att jag väerkligen gjort ett tappert försök att bli nykter utanför wickan., taxi kortet hade också halkat fram tror jag... faaaaaan.... men men inte ha ångest kunde ha gått värre... =) Lördags skulle vi festa i hfs. men men vi tog bilen hem... hahah fredrik hade i alla fall kul en stund och det var huvudsaken...   Älskar dih som sagt =)


i går mublerade vi om här... dert vart faktiskt bättre men jag mpåste ju tilläga att jag har dom Snyggaste sofforna i Stan... =) hahah  fluttade ut tv i vardagsrummet. faan vad tomt det blev vid sängen.. men men,, får fixa en tv dit in också.. =)

i dag ska jag fortsätta att pysla lirte här,, och grov städa... det behövs faktiskt... fådet lite mysigt hahah =)
o faaan vi måste böra ner dn andra doffan. å det e snor tung ju... jag har skit ont fråm igår... hahah ni skulle se oss. voi bärde en soffa pluss en fottölj från mamma hem till mig.. ahhahah vi gick med dom... tre puckon som snott möbler ut en kontejner,, hahahha  oj oj...

åå nu pratade jag nyss med emmz på msn.,.. saknar henne nå sjukt mycke... hon vill komma till oss i panama.. faaaan vad kul det skulle vara om hon gjorde det..... klockrent!!!!!




e skit samma... Pussss Å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0