Jag hatar Bönor.....

japp då har man varit duktig och gått ut o gått i dag då.. =) hahah så gör man alltid ban känner säg jätte bra att man har gått ut och gått å bestämmer sig för att göra så varge dag framöver.., men men men när det andra dagen kommer liggar man på soffan ocg övervöger om man ska gå ut eller ligga kvar.. och vad slutar det alltid med när man heter Matilda Olsson. man lligger kvar...

jag. fredrik. maddis och oden nalla runt i leran i skogen hahahah inte dom människorna som man kan kalla skoggs människor me´n men i skoggen var vi i alla fall =)
innsåg också väldigt snabbt att man inte har kvar samma kondition som man hadde förr.. =) madde å jag bestämmde att vi skulle sprina från mamma till pappa förut och det e inte allts lång. men efter den första uppförbacke tog det stopp och jag fick be madde att snanna..=) hahah japp jag e lat!!!!

I jag Måste tillägga att Jag hatar Bönor!!!! och jag hatar Bön tanten.... jag tänbker inte vara 80 bast och mitt barn barn frågar mig vad jag åt när jag var ung.... jo Bönor... hahah
ALDRIG!!!!

fuck Bönor... eller vad säger du maddiii =)

ja så var pappa hemma igen... skönt=)
fråhgade han i dag när vi skulle åka tillbaka till Panama.. om några veckor sa han.. va faaaaan jag har ju redan vänta några veckor nu =))

Förut sa Fredrik nått jag fick mig en tankeställare på, att varför ska allt bli bra nu när han åker inn..?? men jag vill alltid ha det Bra med dig hjärtat så Vi kommer aldifd att ha det bra nu =) snart 7år med dig... och jag vägrar att vi ska bryta dom åren.... =) Älskar dig***


Älskar dig med Madde... de vet du,.... =)


ne nu får det vara nog.... natti natt Min skatt..

Pusss Å Kram195509-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0