its real love..

that you dont now nothing abute....
Yes it is,,,=)

Dagens uppdate är....

har lekt i lekparken med oliver och elias i det fina vädret( Hur skönt som hälst, får massa massa vår känslor ju ) , fast om sanningen ska fram spå var det mest fredrik som lekte med dom. =) jag satt mest å kolla på.. fast det beror ju på att han e mycket sötare med dom än jag =)

det finns bara två av oss å det e vi =)

sen har vi faktsikt fått fingrarna ur arslet och städat i dag... ser inte mycket renare ut fast de e det kan jag lova.,,
Med fredrik som sambo måste man ju hålla rent annars blir det ett helvete =) eller hur baby! =))

Madde har också ringt och gett mig en uppläxning=) " Du e bara med han hela tiden. Hälasa Fredrik att du e min i helgen"
hahahha baby du e för söt... Jag skiter aldrig i dig det vet du,  Fast i dag Kunde jag inte följa med dig och dricka vin.
Onsdag då brukade de ju alltid vankas vin och utgång men sötnos, tiderna förendras. ;))
vi får köra en dubbel kur i helgen =)

Inga kan älska som vi gör......

Älsklingar som bara måste nämnas..
*Fredrik
*Maddis
*Mats
*Millan
*Sofie
*Emma
*Mia
*Donna ( Å du Saknar dig som en Tok)
*Berra Bus.

Ni sitter Varmt om hjärtat..


Natti natt hörni.

Pusss Å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0