i dag.....

image61

har värden varit dum... Madde ska vi rymma???'
har haft jätte jätte ont i magen hele dan... fy vad jag hatar det.. haha Jag har väl fått mjölk mage eller nått =) heheh
skulle ju leka med min donna men som sagt hade ju ont i magen så hon hitta på nå annat...

fast efter några alvedon sleppte det lite så jag har faktsikt hunnit åkt tilll Farmors grav med pappa... pratat lite med han.. skönt...  fikat med han på stan å så.... sen har jag varit å kramats med min mamma här på kvällskvisten å nu e jag hemma... så har min dag typ varit.. inte att hänga i granen va.. ne jag vet.....

lilla jag har också fått jobb i dag.... hahah.. gött med lite pengar....


eh jag hade faktiskt inte så mycket att skriva i dag och det e en bra film på tv så jag har inte tid aatt lägga ner min själv på det här i kväll =)

men sov söttt.


puss Å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0