Himlen är oskyldigt Blå :)

I dag har´jag haft otroligt kul =) jag har skrattat mig hes =) sant... Allltså Äligt talat så srattar jag så jag kissar ner mig när madde å jennifer är i närheten... det e värkligen så att man håller på att smäller av =) heheh

Snorig och jävlig som man e. ( Fredrik som har smittat mig ) har jag endå varit ute å lekt i dag...
Jag, jennifer;Madde, Emma, Sofie, Lisa, Nina. å så träffa vi Emelie, Mats å Dimman på stan... har gjort stan  osäker Like always =) super sköj att träffa er alla på samma gång =) Tyker om er alla  ;)

Fredagen å Lördeagen blev det utgång =) fullrulle hela helgen =) först tänkt att bara gå ut Lördagen. men när pappa ringer och badly vill gå på kÖrprÖcken så kan man ju inte säga nej...  så jag satt med han å dracka några Cider och snackade skit, sen ner på statt,, väl där inne vara det faktiskt inte så myclet att hurra för.. massa massa old personer... sprang tillock med och ropade Mormor efter en "Tant" =) hahha då e man fel ute .... fick också ragg av en 28 årig s-holm polis...  Inte riktigt min stil va grappen =) så ne bye bye på dig...
men lkan uppmuntra med att det vart roligare efter pappas å mitt Tiqila drickande,, Å Ja pppa det e därför du hade minnesluckor =) heheh sen knalla jag hem.. Fick för mig att fredrik hade gjort slut å jag skrv ett mess att jah inte tänkte komma hem... sopm tur var att dimman sa några bra välvarda ord ochatt inte fredrio balla ur utan skrvnågra sötra drader. så tog jag svansen mellan bena å lunkade hemmåt =) eller rättare sagt sofie och emma fick komma å hämta mig-... =)n

Lördags kvällen blev också bra =) jag Jonas jennifer och fredrik Å madde drack oss fulla gär hemma.. trevligt trevlig =) sen knallade vi ner till satt... koboysarna kulle spela, men både jonas o fredrik gick där i från, så det var bara för mig å jeffa å kanalla med boysen. jag hade som sagt lova att hålla mig till fredrik hela kvällen... Flumma runt inne poå statt ett tag,,, ( Träffade Jonas P, var riktigt roligt faktiskt,,, )  sen gled vi hemmot.. Baby och jag börja bråka så han gick hem och jag gick till mamma för att få en kram å bli tröstad =) hahah bara mamma som hjälper.. =) hehe Völ hemma på natten sov fredrik å det var ju tur för vad jag minns hade jag gått och övat in et riktigt tal till han.. men men tur annars hade vi nog bråkat hela natten =) hehge men han sov och det trodde jag också att jag skulle göra men när jag väl slog ner mitt lillla huvud på kudden sturra det så. säå jag fick öppna ögonen å fokudsera på en pinkt i rummet tills jag somna av he urtmattning =)..... hahah en bra helg faktsikt,,,

Nästa Fytller Donna år.. )( vi ska ta fram v[ra solstolar och st'lla dom mitt i rund'llen och dricka punk;l och beundra menilik statyn och sjunga ja mo hon leva .. hehe/

i dag har Donna ocks[ gjort en sv'ng om i mitt h[r,.. hehhe Tack sweetie....

ne faaan begining to a fucking f;rskylning... hahha
killing me softly...

me love my friends .  min familj och MIN Fredrik.
As la To Dakam.. My stars \


Puss o Kram image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0