Gustavsvik

e nått jag Älskar =) ahaha jag Madde ocg Fredrik var där i går kväll. Typ inga folk där och vi kunde leka hej vilt där...  så jävlra roligt...  ja jag e fortfarnade 10 i huvudet =) men förrbannat kul har jag för det...

slänga sig ner i forsen och leka djungel hahahah såå jävla klockrent..

I dag ska jag Jobba.. hmm varför e det alltod så att när man inte har ett jobb tjuter man ihjäls sig efter att ha ett. men när man väl fått ett vill man helsta bara ligga hemma och absolut inte jobba... i alla fall jag mnen men man e väl inte riktigt riktig i huvudet =)

I dag ska jag lkolla om det finns någon möjligete att dansa på k-skolan... måste dansa mer om jag ska söka ijn till Åse... e verkligen nått jag vill göra... skulle vara skit bra om jag fick dansa där... spelara faktiskt ingen roll om jag e själv... dansra bättre då.. och ingen som stör =) lärm mig mer tror jag.. finslipning å så behövs.. =)

ja ja så mycket häder det inte i mitt liv nu så det finns inte så mycket att skriva....
jo pappa gav ett tecken till igår att Panama blir av.. känns sååå Bra =)
Träffa alla Underbara människor igen =) saknar***

men kommer ju sakna mina Pluttar här hemma.. hur ska jag klara mig utaen er sen... Oden Å Fredrik i mitt hjärta =) hahahhaha


måste göra mig klar nu.. ha det..Puss Å Kram


image63


image64



hahahah Klockrent!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0