en helt vanlig Torsdag

195509-34redan fredag i morgon. tyckte ju att det nyss varit helg ju... men men då händer det ju i alla fall nåt... kan ju inte påstå att det händer speciellt mycket här på vardgarna...

I dag har det inte hänt så mycket häller, har faktiskt hadlat lite i dag... Tack Pappa=)
sen ringde mamma och baklagade sig lite.. hon har fått lunginflammation och halsfluss.. Stackare
så jag fick köpa lite nyponsoppa så hon skulle kunna bli lite mätt =)

har också varit hos pappa och skulle bränna alla bilder från panama han hade.. men eftersom jag e så jävla bra på datorer så har jag brännt dom på nå cp sätt så jag kan inte lägga in dom på datorn.. =) hahah

så vi fick titta på dom på Millans dvd, faan vad jag garva... hahah så jävla bra... Vill batra te baka nu,, blir ju inte bättre av att man brände all musik från de cameron som jag sitter å lyssnar på nu... =) Me Love Panama =) hahaha

sen har det faktiskt inte händ så mycket mer i dag... tråkigt tråkigt hela tiden. Hur attjag har min älskling =)


Millan vi måste ta å tycka upp oss nu... Du vet vart jag finns baby Love you..


Å Mast finns här för dig med,,, hoppas det gick någotlunda bra i dag i alla fall... du är inte värd sånnt här..
love you...




eh nu ska jag göra nå annat en att sitta här...  ´
ha det gött.
Puss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0