Du lever bara en gång o den gången e Nu!!!

"e bara en som vet hur man ska leva ett liv å det e JAG!!!
sitt inte hemma å vänta på att nått ska hända" =)


I dag hra jag haft en sån här Rolig dag igen =) heheh Nu har jag helt enkelt fattat att det e bara för att jennifer e med =)så sant som de e sagt.. =)


Började med att jag, jennifer och fredrik tog oss en promenad i det fina vädret ner till buss station och slog våra feta rumpor på en bänk och solade =) hahha prattade med pappa och fredrik och jennifer rtycket att vi skulle städa hans bil... så Vi har tvättat hans bil och jennifer låg i bagangeluckan och dammsög som ni ser,.. =) hahha

sen när det var klart komm vi på den kloka iden att inviga lunedet med lite grillning =)
förvånade blev vi när en liten bit av sjön var täckt med is.. =) hahah så vi satt där och kollade på näe solen gick ner på vår lilla filt och vår engångsgrill som knappt var nåt fjutt på och käkade Korv =) och så klart skratta så vi nästan kolappsa =) hahha "never stop the feeling =) " (o självklarrt kom kameran fram. men jagb tog inteb så många i dag.. =) )

jag har förseten hör i dag att nasister har koboyskor på sig =) hahahah och sorry alle sånna... måste säga att hitler e ju faktiskt död så va faaan ta av er koboyskorna nu och tro på nån som  lever =) hahahaha ;)

ne snorig och jävlig som jag fortfarnade e ska jag ta min fredrik ( Som e full ) och mysa frqamför tv.en =)

tycker om er brudar =) Kul att du e hemma Lisa ocg förgyller våra dagar =)

image66

Hahh ME LOVE YOU =)

image67

Kolla Snön =) heheh

image68

fint va?? mmm Vackert =)

image69

=) Goooding =)

image70

image71

hahaha gisssa veeeem ????


Puss Å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0