drömmen flyr och vardan gror...



japp så e det... Pricis också =)

Då har man skaffat barnavakt åt fredrik så jag kan ha fest här i kväll =) nerå så  e det inte...
men vi ska festa här och fredrik e inte hemma.. åå nu pept e i telefon atar att det e ett mess fårn han, men ack så fel jag hadde.. men det dröjer inte förens jag får ett av han kan jag lova... >Baby saknar dig redan=)


ja tjej kväll här då... börjar ju alltid med det o slutar med nå helt annat =) hahaha men men
vin ocg utgång ska det alltb bli..

sofie e på väg hit nu och ska göra sig iordning.. madde ja vad gör hon sover några timmar så hon ska orka =) hahahah typiskt dig... Millan... jo min lilla darling drog till Falun med mina andra gullungar =)
donna e redan där.. å vad faan gör dom andra... emma... ja hon e doh på g hit också antar jag... öööööö ja dom flästa e väl på g hit =)

jag ska ha göööör Roligt o kv'äll.. skulle faktiskt vara fantastiskt roligt om pappa följer med också...

Japp en bra nyhet i dag också... Panama nu e det inte långt kvar tills jag sättre min fossingar på flygplatase...... Yeah!!


nu komm sofie så nu måste jag sluta...

Älskar dig baby hoppas du har en bra kväll.-.-

Pusss Å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0