Celebrate the feeling. you and me.. =)

Japp Tänkte bara lägga in lite bilder sen i fredags när alla verkligen var as kalasa =) hahaha
Å älskar er Töser =) Och självklart dig Baby...image45


Hahahs Emma lite för full hahaha nerå hon brukar se uts så här =) hahahaimage46

Madde å telefon i vanlig ordning alltså =)

Me Love You=)
'


dom två fullaste på hela kvällen =) Yeah bebs=)

image50

Sofie och Oden leker arga leken =) hahahimage51

everybody goes to the party and have a really god time. =)

image52

Oden Å jag får en uppläxning,,, av??? vem tror ni?? hahahimage53

hmmm japp... Ingen kommentar.. =)

image54

Me o Sofie. Love you Fyllo =)




image56

ALLTID jag och du som röjer =)

image57

jag sa ju att hon blev as kalas.. hahaha ( Förlåt gumman mne jag var tvungen=) haha )


image58


Som sagt klockren kväll =) herheh Pussss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0