bara för bra...

i dag mår jag faktiskt bra.. förutom att jag har jätta ond i magen nu påå kvällskvisten... Men Fredrik får pyssla om mig så blir nog allt lite bättre....

Jag Måste faktisk säg att jag har Värdens bästa Pappa.. igentligen.- vad F*an skulle jag göra utan han.. jag vet att han inte kanske är värdens bästa jämt ( han e ju som han  e ) men han gör ju allt för mig och allt för att jag ska må och ha det bre.. ( even om det blir fel ibland) så försöker han ju =) Me love you Pappi =) Tack för att du finns och står ut med mig.... ;)

Å så trodde jag att jag var osams med min kära mammis men när jag skicka ett litet medelande som jag trodde skulle skulle få lite ågren av så fick jag värdens sötaste mess tillbaka... så nu vet jag at vi inte e osams i alla fall... hon e värkligen det Bästa jag har =)

så du har jag värkligen berömt mina päron =) dax att skriva vidare och berömma nå annat...

I dag har har jag som jag länge väntat på. umgåtts med min kära Jennifer Delén.
å fy sjutton vad det var skönt... Fick värkligen minnen av när vi bodde i hopp stumpan... inge J*la Tjat när man e med dig... tar allt med en typa sallt... jag mår värkligen bra när jag e med dig stumpan... du ger mig posetiv enerige. det e så man ser vilka ens bösta vänner e... dom som gör en att må bra.-. och det gör värkligen du gumman.. jag skulle kunna hoppa i min säng hela natten me det posetiva enerigei du gett mig i dag =) hahahah
(fast ja jag har a fucking pain in my mage =) heheh )

sov typ 4 timmar i natt.. haha I natt låg vi faktiskt tre i sängen igen... fast det var inte samma personer som förra gången. den här gången var det faktiskt min egna lilla Bäbis Oden. och Madde... och när madde e här sover man aldrig =) hahah nerå gumman. lika mycket mitt fel.. kolade få film till fyra i morse sen kunde jag ju så klart inte sova när inte fredrik låg och höll om mig... men tillslut somnade jag ju i alla fall eftersom jag vaknade av att klockan ringe halv 9.. jag värkligen försökte be madde med mina finaste hundögon att vi skulle snozza i alla fll minst fem min... hahah var sjukt trött.. men väl uppe och en durch så var jag på Topp igen...

har i alla fall tagit ett stort steg mot det vuxna livet i dag... känns skönt.. ( när det här väl e över) hahah allt kommer bli bra. och det känner jag på mig....
Å så känner jag på mig att jennifer kommer få sitt körkort tills sommaren. du kommer klara det här... jag vet det..
tror på dig =)  bättre sent en aldrig eller hur babe =)....

neh nu ska jag ta mitt täcke min bus hund och min nakna fredrik och gå å sussa....=)

en sak till... Känner mig riktigt besviken på en person.. men jag älskar dig endå.. ,men men.. skit samma ditt val du bestämmer.... kan inte gör nå åt det... tycker bara att jag som aldrig gjort något för att såra dig.. som alltid försökt finnas där.. mig stöter du bort... ja ja skit samma som sagt jag ka inte älta de.. blir bara lessen...


*Fredrik Love you*


Puss Å kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0