Älskar att vara med dig**

Hola!!! =)¨

några steg närmare Panama är vi nu.. faan vad skönt....
åker så snart som möjligt till Norge och jobbar hoppas jag, känar lite pengar så man kan åka till varamnare klimat snart =)¨Saknar så Mycket!!!!!!!!

allt känns bättre =) kul va... äntligen kan man känna att allt e lite lättare....
famnst det finns ju ett enormt stort och tunkt problem kvar... Mitt Härta lämnar mig snart... fann ´kommer bli den värsta diden i mitt liv tror jag... vi har ju varit utan varaan för men det här blir på ett helt annat sätt...
vi har det bättre i hopp nu och jag älskar värkligen att vara med dig när vi har det bra.... You are my everything =)
men vi ska väl klara det här eller hur baby=)

några dagar har gått efter den "jobbiga dagen"  känns både bra o dåligt... eftersom det var ett beslut som jag hade bestämmt mig för så känns det skönt att det är över,mne sammtidigt frågar jag mig själv varge dag om det var rätt beslut.... kan inte riktigt beskriva hur jag tänker och känner men men det blir nog bra.. vi har ju våra frammtidsplaner baby som manb kan se fram i mot och det gör ju tanken lite ljusare =)

Madde du är mitt allt, var bara tvungen att skriva det =)) hahah hade faktikst riktigt trevligt i går,,, Du å jag och en box vin =) hahah det går inte att ha tråkigtmed dig babe... Å grattis Grattis i efterskott igen =) hahah

japp då får vi se då där biljetten e bokad och bilen e packad...
vill ju igentligen vara så mycket som möjligt nu innan Fredrik åker men... för att jag ska klara av att han e borta måste jag också vara det, och ska jag åka bort måste jag jobba nu en månad så jag har lite extra pengar....
som sagt allt blir nog bra i slutändan..... eller vad säger ni =)


ne nu ska jag sprina in i sängen och slänga mig på min älskling, så han blir irreterad för att jag stör när han kollar på tv =) hahah sen ska jag slänga av mig alla kläder och Sova...

En ny dag i morgon med ny möjligheter.....

Hampus. snälla för min skull sköt dig nu....... älskar ju dig ;)


Puss o Kram Matilda195509-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0