PÅ Tin Va?? =)

Typiskt mig va att. hitta en sida med ny blogg =) hahah ska ha hur många bloggar som hälst =) Tycker nog den  värkar bättre. hoppas de inte e lika knövligt att lägga urt massa bilder. tycker ju sde e kul =) hahah . nerå ska bara hålla mig till två hoppas jag =) ska vara knövligt att läsa =)

Nu e i alla fall MIn Älskling på väg till Norge ige. lika tomt varge gång han åker. fast jag vet ju att svårare tider kommer. känns DRYGT.. men men inget att göra åt nu. bara att ta....

ute i Fredags. väldigt mycket folk ute tror jag om jag inte såg dubbel =) hahah nerå blev lite rund om fötterna men men somnade lungt i alla fall =) hade kul uppe hos jossan i alla fall s¨å himla skönt nu när man kan sitta ute och dricka.. I paveljongen =) hahah sommar sommar. häligt häligt.. i går kväll var jag sååååååå J*la trött skulle igentligen ut i skogen och dansa lite men jag orkade inte tvärdäcka när jag la mig i sängen..

jaa då har man lovat också att vara nyckter ett tag,, uuuu hur ska de gå... hahah lät som jag var beroende.. de e jag inte men jag kan lova att jag e beroende av kännsla, jag menar när man sitter ute solen skiner på en allt känns bara så himla bra. det lucktar sommar... spela lite kubb dricka en is kall öl ocg bara ha kul med sina vänner... vem e inte beroende av de... i alla fall när tanker slår en... svårt att stå imot då... =) men men min Älskling e mer värd en en flska vin så självklart ska väl de funka... bara att sudda över dom tankarna....
men hoppas på i alla fall att man åker någonstans på Misdsommar. kan ju inte bryta en tradition. lutar åt grebbestad eller halmstad... mer sygen på Halmstad faktiskt.. var i grebbesta förra året ju ocg faktsikt var de ingen höjdare.... har ju alltod varit i strömsta men det börjar li8kan karlskogas fjortis förening där så det stryker jag över snabbt med ett streck.... =)

ehh faaaan vad jag smaska på med bokstäver i dag då... antar att de som vanligt inte står något intressant men men , jag har i alla fall fått skriva av mig en stund,,,, fått gjort mitt behov för i kväll... så gjor mig nöjd. =) hahah
ne nu ska jag kolla om jag få in lite bilder

Ha det Bäst Puss Å Kram Matilda ***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0